اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم؛

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن و حدیث برگزار شد

خبرگزاری فارس: آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه با حضورجمعی طلاب و فضلا از سراسر کشور برگزار شد.

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن و حدیث برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این مراسم شنبه شب و با حضور حجت‌الاسلام سعیدی امام جمعه قم، حجت‌الاسلام حسین‌خانی مدیر تهذیب حوزه‌های علمیه و جمعی از قاریان و حافظان حوزه‌های علمیه سراسر کشور در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
بنا بر این گزارش این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل، 20، 10و پنج جزء، تحقیق، ترتیل تفسیر و معارف حدیثی در دو مرحله مقدماتی و نهایی بین طلاب حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد و از میان یک‌هزار و 500 شرکت کننده نفرات برتر معرفی شدند.
در رشته حفظ کل آقایان موسی معتمدی، احمد معتمدی و حجت‌الاسلام جواد کرمی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ 20جزء حجت‌الاسلام محمدعلی شریعتی، محمد اسماعیلی و سید عباس اشرفی، در رشته حفظ 10 جزء سید روح الله صدرالساداتی، سیدحامدمهدی زاده و سیدمحسن حسینی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در رشته حفظ پنج جزء یوسف حسین‌زاده مقام اول را کسب کرد.
در رشته تحقیق این دوره از مسابقات سید حمیدرضا مقدسی نفراول، محمدمهدی معتمدی نفر دوم و روح‌الله آقایی رتبه سوم را کسب کردند.
در رشته ترتیل محمدرضا احمدی، سید حسین مورج نیکو و محمد تقوایی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته معرف حدیثی آقایان رضا کشاورز و محسن پوراکبر رتبه اول، احمد علی قدیری رتبه دوم و محمد سالاری رتبه سوم را کسب کردند.
جوایز سومین دوره مسابقات سراسری قران و حدیث حوزه‌های علمیه شامل کمک هزینه‌های سفر به عمره، عتبات عالیات، سوریه، مشهد و همچنین تندیس مسابقات و لوح تقدیر بود توسط حجت‌الاسلام سعیدی امام جمعه قم و حجت‌الاسلام حسین‌خانی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه به برگزیدگان اهدا شد.
قرائت قرآن توسط نفرات اول رشته‌های تحقیق و ترتیل و همچنین اجرای تواشیح و همخوانی توسط گروه بین‌المللی میعاد نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول