اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج فرهنگ شهادت؛

فیلمنامه زندگی شهیدان دانش‌آموز در سیستان‌وبلوچستان تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه شهرستان زاهدان گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های بعد انقلاب، مستند و فیلمنامه زندگانی شهدای دانش‌آموز در سیستان و بلوچستان تهیه می‌شود.

فیلمنامه زندگی شهیدان دانش‌آموز در سیستان‌وبلوچستان تهیه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حبیب حاجی‌حسینی امروز در چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و در دیدار با خانواده معظم شهیدان محمود و حسین اکبریان در زاهدان اظهار کرد: مقام و جایگاه بالای شهدا نزد خداوند بسیار رفیع است و شهدا به عنوان الگوهای مؤثر در بین جوانان و نوجوانان هستند.
وی افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه زاهدان با شناسایی شهدای دانش‌آموز درسطح شهرستان در نظر دارد مستند و فیلمنامه زندگانی این بزرگ مردان انقلاب را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن‌ به  نسل‌های‌ بعدی انقلاب، تهیه کند.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه شهرستان زاهدان با اشاره به اینکه افراد جامعه میراث‌دار خون شهدا هستند، خاطرنشان کرد: محمود و حسین اکبریان از دانش‌آموزان  فعال در دبیرستان امام خمینی (ره) شهرستان زاهدان بوده‌اند که با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به فیض شهادت نائل شده‌اند.
شهیدان، محمود اکبریان در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه در تاریخ 20/4/67 و حسین در عملیات والفجر 4 منطقه مریوان در تاریخ 3/8/67 به مقام رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
در پایان از خانواده معظم شهیدان اکبریان تجلیل و به رسم یادبود هدایایی اهدا شد. 
در چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهدای دانش‌آموز به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان زابل در بخش شیب آب‌ این شهرستان با حضور فرمانده سپاه شهرستان زابل و مسئولان شهرستانی در دبیرستان پسرانه معلم محمدآباد با شرکت دانش‌آموزان بسیجی برگزار شد.
امام جمعه محمدآباد در این مراسم گفت: دانش‌آموزان بسیجی رهروان خوبی برای ادامه دادن راه شهدا به ویژه شهید دانش‌آموز محمدحسین فهمیده هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کیخا بیان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند که می‌توانند با الگوپذیری از این بزرگ مردان تاریخ انقلاب اسلامی با شناخت صحیح از دشمنان و افزایش بصیرت و آگاهی در برابر مسائل روز همانند شهید فهمیده گام برداشته و به وظایف خود عمل کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول