اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه ولیعصر(عج):

شهیدان دانش‌آموز الگوی دانش آموزان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: شهیدان دانش‌آموز الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان ایرانی هستند.

شهیدان دانش‌آموز الگوی دانش آموزان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره شهیده سهام خیام اظهار داشت: امروز الگوی دانش‌آموزان ایران اسلامی، شهیدان دانش‌آموز هستند و باید به تبیین شخصیت این شهدا پرداخته شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروز الگوی دانش‌آموزان آینده ایران اسلامی، شهیدان دانش‌آموز هستند و باید به تبیین شخصیت این شهدا پرداخته شود.
وی افزود: شهدای دانش‌آموز از بزرگوارترین شهدای انقلاب اسلامی هستند زیرا با بصیرت و سنین کم در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و در این معبرها جنگیدند و به فیض شهادت رسیدند.
شاهوارپور خاطر نشان کرد: امروز دوران قهرمانان افسانه‌ای به پایان رسیده است و باید به بیان شخصیت و حماسه‌آفرینی دانش‌آموزانی پرداخت که با افتخار از جای جای مملکت اسلامی دفاع کردند.
وی گفت: دانش‌آموزان شهیدی همچون شهید والازاده از اردبیل، شهید عزیزاللهی از اصفهان، شهید بهنام محمدی از خوزستان، شهیده سهام خیام از هویزه، شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش‌آموز، شجاعانه برای دفاع از عزت و شرف این مملکت در حالی که سن کمی داشتند وارد نبرد با دشمنان شدند و به شهادت رسیدند.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به برگزاری نخستین یادواره‌ شهیده سهام خیام بیان کرد: این یادواره‌ها نمونه‌ای از اقداماتی است که به عنوان الگوهای آینده، تلاش، کوشش، مجاهدت و دلسوزی برای مملکت و نظام اسلامی و برای پیروی از راه اباعبدالله الحسین(ع) باید معرفی شود،‌ پس هر چه برای این کار تلاش شود خداوند متعال هم از این اقدامات خشنود خواهد شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول