اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع):

فرهنگ شهید فهمیده یک فرهنگ انقلابی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) گفت: فرهنگ شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز، یک فرهنگ ارزشی، اسلامی و انقلابی است.

فرهنگ شهید فهمیده یک فرهنگ انقلابی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ناصر دولاح عصر امروز در جمع در مراسم تجلیل از دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت 3 شهرستان بوشهر اظهار داشت: ایران اسلامی ما امروز نیازمند به بالندگی و سازندگی بیش از پیش است و این مهم تنها با نوآوری و خلاقیت جوانان در عرصه‌های مختلف میسر می‌شود.
وی افزود: فرهنگ شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز، یک فرهنگ ارزشی، اسلامی و انقلابی است.
دولاح تصریح کرد: این تفکر تداعی کننده حماسه آفرینی‌های دانش آموزان بسیجی در طول هشت سال دوران دفاع مقدس است که با تقدیم جان خویش انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
وی افزود: این تفکر ماندگار که برگرفته از فرهنگ غنی عاشوراست، بیداری اسلامی جوانان را در ملل اسلامی و حتی در قلب آمریکا و اروپا رقم زده است و این ندای حق در سرتاسر جهان طنین انداز می‌شود.
دولاح با بیان اینکه شهدا از بصیرت و موقعیت شناسی خاصی برخوردار بودند،گفت: همین عامل سبب شد تا ما در طول هشت سال دفاع مقدس با اقتدار کامل و با دست خالی در مقابل ابر قدرت‌های شرق و غرب بایستیم.
مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: اردوهای هجرت بسیج سازندگی بهانه‌ای برای کمک به ساختن کشور و فرصتی برای کسب معرفت و بصیرت در قالب فعالیت‌های گروهی است.
وی گفت: نوسازی 350 مدرسه در کمتر از دو ماه فعالیت نتیجه زحمات خالصانه دانش آموزان بسیجی در سراسر استان بوشهر بوده است که این خود جای بسی تقدیر دارد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که « بسیجی باید وسط میدان باشد »، گفت: امروز میدان دانش آموزان بسیجی کلاس درس و علم آموزی است.
علی موحدی با بیان اینکه دشمنان سرمایه‌های هنگفتی را برای بی هویت کردن جوانان ما صرف می‌کنند، افزود: مجهز شدن به سلاح علم و اندیشه و کسب معرفت دینی و بصیرت سیاسی در جهت مقابله با توطئه‌های آنان بسیار ضروری است.
وی در پایان یادآور شد: انتظار ما از دانش آموزان بسیجی علاوه بر علم اندوزی، آن است که با الگو گیری از فرهنگ ایثار و شهادت نوری باشند برای همنوعان تا بواسطه آن نور راه درست را بیابند. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول