اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم در گفت‌و‌گو با فارس:

بیانات رهبری سرلوحه مجموعه مدیریت شهری است

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: بیانات مقام معظم رهبری در سفر سال گذشته به استان سرلوحه مجموعه مدیریت شهری است و از نظرات مراجع عظام تقلید در زمینه‌های مختلف به ویژه مباحث فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

بیانات رهبری سرلوحه مجموعه مدیریت شهری است
محمد دلبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به وظیفه و رسالتی که شهرداری در مباحث اجتماعی، رفاهی و آسایش بر عهده دارد و به وظایف شهرداری مرتبط است، بر خود می‌دانیم که برای رسیدن به شهر سالم و پاک، هر اقدامی که لازم باشد، انجام دهیم.
وی با اشاره به انتقاد معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از شهرداری مبنی ضرورت فعالیت بیشتر شهرداری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: با توجه به موضوعاتی که در بحث امر به معروف و نهی از منکر مطرح است جلسات متعددی را با معاونت فرهنگی شهرداری و روابط عمومی داشته‌ایم و در مباحث فرهنگ‌سازی به ویژه در مورد احیای امر به معروف و نهی از منکر اقداماتی را خواهیم کرد که اثرات آن را به زودی خواهید دید.
شهردار قم با اشاره به اینکه قطعا وجود مراجع عظام تقلید در شهر مقدس قم نعمت عظیمی است، افزود: ما خدمتگزاران مردم از وجود مراجع عظام تقلید در تمام زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده خواهیم کرد.
دلبری با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری در سفر 10 روزه‌ای که سال گذشته به استان قم داشتند سرلوحه فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: همچنین از نظر مراجع عظام تقلید در زمینه‌ها و مباحث مختلف فرهنگی استفاده خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه هر امکاناتی که در شهرداری وجود دارد را در راستای تحقق ارزش‌ها، آرمان‌ها و حفظ حرمت خون شهیدان عزیز استفاده خواهیم کرد، اضافه کرد: لایحه‌ای را به شورای اسلامی شهر ارسال کردیم و تصویب شد مبنی بر اینکه نام خیابان‌هایی از استان که به نام شهدای گرانقدر است را در ابتدای خیابان تصویر آن شهید را درج کنیم.
شهردار قم تصریح کرد: این طرح را ابتدا در خیابانی به صورت نمادین انجام خواهیم داد و سپس در تمام محله‌های شهر این طرح اجرا می‌شود.
دلبری افزود: طرحی هم مقرر شده است معاونت فرهنگی شهرداری اجرا کند مبنی بر اینکه در هر محله‌ای که بیت شهیدی وجود دارد، پلاک‌های ویژه‌ای طراحی شود که تصویر آن شهید هم مصور شده باشد تا از این طریق این منزل به عنوان بیت شهید به مردم معرفی شود تا همشهریان هم حرمت خانواده‌های معظم شهدا را رعایت کنند و ما هم به عنوان خادمان شهدا گامی را در این موضوع برداشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه معاونت فرهنگی شهرداری در مورد فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب آمادگی دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری اطلاع‌رسانی را در خصوص رعایت عفاف و حجاب به همشهریان و زائران و مسافرانی که از خارج از شهر وارد استان قم می‌شوند، انجام خواهد داد.
شهردار قم اظهار کرد: شهرداری این آمادگی را دارد که با یادواره‌های شهدایی که قرار است، در استان برگزار شود تعامل داشته باشد و امکانات شهرداری را در اختیار ستاد یادواره‌ها قرار دهد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول