اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد:

توجه به شرایط روحی شهروندان نخستین اولویت مدیریت شهری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه ویژه به شرایط روحی و روانی شهروندان نخستین اولویت در مباحث مدیریت شهری است.

توجه به شرایط روحی شهروندان نخستین اولویت مدیریت شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داودی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جوامعی از لحاظ اقتصادی و اجتماعی در وضعیت بهتری قرار دارند که شادی و نشاط بین مردم آن‌ها بیشتر باشند، اظهار داشت: از مهم‌ترین شاخص‌ها برای رونق مباحث اقتصادی و اجتماعی شادی و نشاط جامعه است، چرا که در این صورت نه تنها از افسردگی جامعه جلوگیری می‌شود، بلکه از بسیاری انحرافات در میان نسل جوان نیز کاسته به عمل می‌آید.
وی افزود: بهره‌گیری از مناسبت‌ها و ایام تعطیل فرصت‌های خوبی برای افزایش شادی و نشاط در جامعه به حساب می‌آیند که می‌توان از آن‌ها نهایت استفاده را برد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان حذف اخبار مأیوس کننده را سبب نشاط و کاهش دلهره در جوامع دانست و تاکید کرد: مسئولان با عملکرد مناسب خود نباید اجازه انعکاس اخبار مأیوس کننده را به برخی رسانه‌ها در داخل و خارج بدهند، چرا که این گونه اخبار در ذهن مردم نقاط منفی ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه در زمان مطرح شدن بحث شادی و نشاط، برخی تنها چاره را تخصیص پروژه‌های خاص فرهنگی می‌دانند، تصریح کرد: به جای ایجاد پروژه‌های خاص فرهنگی، اگر به وضعیت فیزیکی شهر، مبلمان شهری و رنگ‌آمیزی مناسب توجه شود شاهد تأثیرگذاری بیشتری در خصوص شادی و نشاط مردم خواهیم بود.
داودی با اشاره به مراسمی که در برخی مناسبات که در کوه صفه و ناژوان اصفهان برگزار می‌شود، بیان داشت: این گونه برنامه‌ها طرفداران بسیاری دارد و جمعیت بسیاری از مردم جهت تماشا به این مراسم می‌آیند که این امر بیانگر آن است که مردم ما تشنه برنامه‌های شادی آور در جامعه هستند.  
وی همچنین در زمینه تغییر مدیریتی در سازمان نظام مهندسی شهر اصفهان، اظهار داشت: امید است حفظ سیمای شهر و افزایش کیفیت ساختمان‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان نظام مهندسی باشد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نقش شورای شهر در همکاری با سازمان نظام مهندسی را حائز اهمیت دانست و گفت: از نقش شورای اسلامی شهر باید استفاده بیشتری در مباحث سازمان نظام مهندسی شود و شورا با بستر سازی مناسب آماده هر گونه همکاری با سازمان نظام مهندسی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول