اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قم عنوان کرد:

مدیریت شهری واحد شرط توسعه پایدار

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مدیریت شهری واحد نخستین شرط توسعه پایدار در شهرسازی است.

مدیریت شهری واحد شرط توسعه پایدار
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری همایش ملی بهره‌وری در صنعت ساختمان و توسعه پایدار در شهرسازی، حجت الاسلام والمسلمین سید‌محمد آتش زر در نشست تخصصی این همایش اظهار کرد: موضوع بهره‌وری حلقه مفقود شده خیلی از عملکرد‌ها از جمله در بحث مدیریت شهری است‌.
وی ادامه داد: در بحث مدیریت واحد شهری ما از عدم مدیریت واحد به همراه بهره‌وری رنج می‌بریم که تصمیمات منفصلی که گرفته می‌شود فقط در قالب صحبت است اما عملیاتی نمی‌شود.
‌آتش‌زر تصریح کرد: من معتقدم که در مدیریت شهری باید مدیریتی واحد پیش بیاید تا بتوان بهره‌وری مفید را به دست آوریم.
وی گفت: استان قم با سایر شهرها متفاوت است به همین دلیل ما باید تلاش کنیم که به سراغ مدیریتی یکپارچه شهری برویم که در وضعیت موجود برای ایجاد مدیریت واحد شهری نیازمند مدیریت هماهنگی شهری هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: اگر ما بتوانیم در شهرداری مدیریت هماهنگی ایجاد کنیم به توسعه شهری متوازن خواهیم رسید که اگر این مدیریت هماهنگ باشد یعنی افرادی که در راس مناطق و سازمان‌ها قرار دارند این فکر را برای خود ایجاد کنند به این هدف دست پیدا می‌کنیم.
آتش‌زر در پایان تاکید کرد: برای افزایش بهره‌وری در مدیریت شهری ایجاد مدیریت واحد ضروری است و برای ایجاد مدیریت واحد ایجاد مدیریتی یکپارچه و هماهنگ شهری نیز لازم است که اگر اینگونه شود به خودی خود فکر و ایده خیلی‌ها به سمت مدیریت واحد شهری سوق پیدا می‌کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول