اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت گرفت؛

انهدام سرشاخه‌های توزیع گیرنده ماهواره و مشروبات الکلی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی همدان از بازداشت هفت نفر از سرشاخه‌های تهیه و توزیع تجهیزات گیرنده ماهواره و مشروبات الکلی در همدان خبر داد.

انهدام سرشاخه‌های توزیع گیرنده ماهواره و مشروبات الکلی
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ‌مهدی معصوم‌بیگی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک اقدام منسجم اطلاعاتی و انتظامی یکی از سرشاخه‌های بزرگ توزیع و تهیه گیرنده ماهواره و مشروبات الکلی که اعضای اصلی این شبکه در استان‌های البرز،‌ همدان و تهران بزرگ فعالیت می‌کردند توسط نیروی انتظامی استان دستگیر و بازداشت شدند.
وی افزود: نیروی انتظامی به خاطر مسئولیتی که در قبال برقراری امنیت عمومی و اخلاقی در جامعه دارد برنامه‌های متعددی را اجرا و عملیاتی می‌کند.
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به جمع‌آوری دیش‌های ماهواره توسط نیروی انتظامی ابراز کرد: در یک ماه اخیر نیروی انتظامی با ساز و کاری جدید اقدام به جمع‌آوری دیش‌های ماهواره کرده ‌که تا به امروز بالغ بر 15 هزار مورد از تجهیزات گیرنده ماهواره کشف و جمع‌آوری شده است.
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اجرای طرح امنیت و روان‌سازی بازگشایی مدارس ادامه داد: در تمام مدارس به ویژه مدارس دخترانه پوشش امنیتی و ترافیکی مناسبی لحاظ خواهد شد که در هفته نخست از مهر ماه این کار به صورت وی‍ژه اجرا می‌شود.
معصوم‌بیگی اضافه کرد: طرح‌های نیروی انتظامی در طول سال تحصیلی در دو بخش امنیتی و انتظامی اجرایی می‌شود که مأموران بخش ترافیک نیز با سپری کردن آموزش‌های متعدد در آمادگی کامل برای اجرای طرح هستند.
وی با تأکید بر اینکه افزایش آرامش و امنیت دانش‌آموزان سرلوحه کار نیروی انتظامی قرار گرفته است، گفت: نهادهای مرتبط نظیر آموزش و پرورش، شهرداری و سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در هماهنگی کامل با نیروی انتظامی قرار دارند.
فرمانده انتظامی استان همدان در ارتباط با سرویس مدارس نیز گفت: در ابتدا صلاحیت رانندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و خودروهای سرویس نیز باید تمام آیتم‌های فنی را دارا باشد تا مجوز لازم را برای فعالیت اخذ کنند.
وی افزود: معاینه فنی، بیمه‌نامه شخص ثالث و سلامت فنی خودرو از جمله نکاتی است که باید در سرویس مدارس مورد توجه قرار بگیرد و هر زمانی که رانندگان صلاحیت خود را از دست بدهند نیروی انتظامی اجازه فعالیت افراد را نخواهد داد.
معصوم‌بیگی با اشاره به اینکه سلامت خودرو به شکل دوره‌ای بررسی می‌شود، گفت: در حوزه امنیت، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی،‌ پلیس پیشگیری و... طرح‌های ویژه خود را به منظور آرامش‌بخشی به دانش‌آموزان و اولیا آنها در دست اقدام دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: استان همدان در جریمه پارک ساکن رتبه نخست کشور را دارد چرا که در توسعه شهری احداث پارکینگ لحاظ نشده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول