اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به زنجان صورت گرفت؛

اختصاص رتبه دوم پوشش خبری به خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس به دلیل سرعت دقت و محتوای خبر در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان رتبه دوم را بعد از صدا و سیمای مرکز زنجان به خود اختصاص داده است.

اختصاص رتبه دوم پوشش خبری به خبرگزاری فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در مراسم تجلیل از خبرنگاران که ظهر امروز در دادگستری استان زنجان زنجان برگزار شد، صدا و سیمای مرکز زنجان مقام نخست را کسب کرد.
خبرگزاری فارس در زنجان مقام دوم پوشش خبری سفر رئیس قوه قضائیه به استان را به دلیل سرعت دقت و محتوای خبر به خود اختصاص داد و ایرنای مرکز زنجان در جایگاه سوم قرار گرفت.
در این مراسم معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان زنجان از همه رسانه‌های استان زنجان به دلیل پوشش خبری سفر رئیس قوه قضاییه به استان زنجان تقدیر کرد.
حمدالله حسن‌زاده با اشاره به لزوم توجه اساسی به مساله رسانه اظهار داشت: به هیچ وجه نباید از اهمیت رسانه‌ها غفلت کرد.
وی با اشاره به لزوم لحاظ شدن دو شاخص اخلاق و جذابیت در رسانه‌ها خاطرنشان کرد: وظیفه رسانه اسلامی دفاع مستمر از مظلوم و حمله مقتدرانه به ظالم است و شرط موفقیت رسانه‌های ما سخن گفتن به زبان فطرت است و باید فقه اسلامی بر رسانه‌ها حاکم شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان زنجان با نامتجانس خواندن اغلب آموزه‌های رایج در رسانه‌ها با فرهنگ اسلامی افزود: در فرهنگ رسانه‌ای غرب دروغ گرفتن، مهمل بافی، فریب مردم، جذب مخاطب به هر قیمت، استفاده از ضد ارزش‌ها اصول اساسی محسوب می‌شوند، که در مجامع آموزشی غرب نیز تدریس می‌شوند.
در لوح سپاس به خبرگزاری فارس آمده است: با حمد و سپاس و ستایش خداوند متعال و به پاس نقش بارز و مشارکت ارزشمند ارزشمندتان در جریان سفر حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی ریاست معظم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران به استان زنجان که با درایت و کفایت همسو بود با ناب‌ترین مراتب سپاس و احترام به شکرانه همت والا و تلاش شکوهمندتان این لوح تقدیم می‌گردد.
امید است با هم‌اندیشی، همگامی و همراهی این تعامل و همکاری تداوم یابد و موفقیت‌های روز‌افزون، موجبات توسعه و ارتقای خدمت‌رسانی مطمئن و مطلوب‌تری را به ارمغان آورد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول