اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل انعکاس 50 خبر از استاد پرورش؛

صالح پرورش از خبرگزاری فارس اصفهان قدردانی کرد

خبرگزاری فارس: سید صالح پرورش فرزند استاد پرورش گفت: به دلیل انعکاس بیش از 50 خبر طی دو روز گذشته در خبرگزاری فارس در مورد استاد پرورش از مسئولان و خبرنگاران قوی‌ترین و پر‌سرعت‌ترین رسانه کشور به صورت ویژه قدردانی می‌کنم.

صالح پرورش از خبرگزاری فارس اصفهان قدردانی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید صالح پرورش در حاشیه آیین نکوداشت استاد سید علی‌اکبر پرورش در گفت‌و‌گو اختصاصی با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه این همایش یک برنامه نمادین است، اظهار داشت: با برگزاری این برنامه‌ها شخصیت‌های فعال انقلابی کشور در سطح جامعه زنده می‌شوند و با تجلیل از افراد موثر در نظام و انقلاب موافق هستم.
وی به ضرورت استمرار این برنامه‌ها در سطح کشور اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با تجلیل از تمام مبارزان انقلابی نسل جوان جامعه را با چنین شخصیت‌های فرهیخته کشور آشنا کنند.
پسر استاد سید علی ‌اکبر پرورش با اشاره به نقش استاد سید علی ‌اکبر پرورش در پیروزی انقلاب تصریح کرد: پیروزی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با تلاش‌های پرورش در کنار سایر مبارزان و پیشگامان انقلاب محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه پدرم در صورت باخبر شدن از برگزاری این همایش با آن موافقت نمی‌کرد، اضافه کرد: ایشان از برگزاری این همایش بی‌خبر بوده و تمام فعالیت‌های استاد پرورش برای رضای خدا و در این راه صورت گرفته است.
پرورش به ضرورت آشنایی نسل جوان با شخصیت‌های انقلابی اشاره کرد و بیان داشت: قشر جوانان جامعه و به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان باید با فعالیت‌های این افراد در راستای پیروزی انقلاب و دفاع از کشور آشنا شوند.
وی با اشاره به نقش استاد پرورش در زندگی شخصی خود تاکید کرد: در زندگی همواره پیرو اهداف و مسیر پدرم بوده‌ام و مشی و سیاست ایشان را به عنوان الگوی رفتاری خود انتخاب کرده‌ام.
پسر استاد سید علی‌ اکبر پرورش گفت: با توجه به توصیه‌های پدرم همواره در راستای دست‌یابی به زندگی دینی و اسلامی تلاش می‌کنم و استاد پرورش همواره به رعایت موازین اخلاقی در زمینه‌های مختلف توجه ویژه‌ای دارند.
وی اظهار داشت: به دلیل انعکاس بیش از 50 خبر طی دو روز گذشته در خبرگزاری فارس در مورد استاد پرورش از مسئولان و خبرنگاران قوی‌ترین و پر‌سرعت‌ترین رسانه کشور به صورت ویژه قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول