اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین بار در اهواز تکرار شد؛

درخشش خبرگزاری فارس خوزستان در جشنواره شهر و رسانه

خبرگزاری فارس: خبرنگاران خبرگزاری فارس شمال خوزستان مقام‌های نخست دو بخش از جشنواره شهر و رسانه را کسب کردند.

درخشش خبرگزاری فارس خوزستان در جشنواره شهر و رسانه
 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، خبرنگاران خبرگزاری فارس شمال خوزستان شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره شهر و رسانه موفق به کسب مقام نخست در بخش‌های خبر و مصاحبه شدند.
بر اساس این گزارش در بخش خبر ایناس عبدالخانی از خبرگزاری فارس شمال خوزستان رتبه نخست، مهین سیلاوی از هفته‌نامه پیام زمان رتبه دوم و معصومه صالحی از روزنامه عصر کارون رتبه سوم را کسب کردند؛ در بخش مصاحبه نادره وائلی‌زاده از خبرگزاری فارس شمال خوزستان رتبه نخست، سحر کوراوند از هفته نامه نخل رتبه دوم و سمیه همت‌پور از هفته‌نامه رسانه جنوب رتبه سوم را کسب کردند؛ در بخش گزارش حبیب‌الله بهرامی از ندای جنوب رتبه نخست، جلیل دلفی فلاح از روزنامه صبح کارون رتبه دوم و سارا کوراوند از هفته‌نامه نخل رتبه سوم را به دست آوردند؛ در بخش عکس نیز عبدالوهاب کروشاوی از روزنامه عصر کارون رتبه نخست، برنا قاسمی از ایسنا رتبه دوم و امین نظری از ایسنا رتبه سوم را کسب کردند، همچنین در بخش مقاله هیئت داوران آثار ارسالی را واجد شرایط رتبه‌های اول و دوم ندانست و به پدرام طاهری از ندای بهبهان جایزه سوم را اهدا کرد. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این مراسم شرایط رسانه‌های خوزستان را از نظر کمی و کیفی بهتر از سایر استان‌های کشور ارزیابی کرد.
حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر افزود: در حال حاضر ۹۰ نشریه در خوزستان فعالیت می‌کنند که از این تعداد هشت روزنامه، یک دو روزنامه، ۲۴ هفته نامه، ۱۴ ماهنامه، پنج فصل نامه و ۳۸ نشریه به صورت تخصصی و دانشگاهی منتشر می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه اغلب شهرستان‌های خوزستان دارای نشریه هستند، اظهار داشت: تخلف و تعرض نشریات در استان نیز نسبت به سایر استان‌ها کمتر است و فضای فعالیت مسموم نیست.
وی تعامل متقابل با مطبوعات را خواستار شد و درخواست کرد: سهم تمام نشریات اعم از هفته نامه، روزنامه و فصل نامه به یک اندازه در نظر گرفته شود.
سپهر تصریح کرد: مطبوعات خوزستان برای ادامه فعالیت خود با مشکلات زیادی روبه رو هستند و نیاز به حمایت دولت و دستگاه‌های اجرایی دارند. 
 وی اظهار امیدواری کرد: روزی برسد که هر شرکت و مجموعه به عنوان اسپانسر و پشتیبان یکی از نشریات باشد. 
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول