اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عکاسان اردبیلی جهانی می‌شود؛

عکاس خبرگزاری فارس در جشنواره ریودوژانیرو شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: عکاس خبرگزاری فارس در اردبیل در جشنواره عکس و هنرهای تصویری ریودوژانیرو حضور پیدا می‌کند.

عکاس خبرگزاری فارس در جشنواره ریودوژانیرو شرکت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل کامل روحی عکاس خبرگزاری فارس در اردبیل در این نمایشگاه بزرگ که بخشی از رویدادهای جانبی دو سالانه بزرگ کشور برزیل است، حضور پیدا کرده و آثار خود را به نمایش می‌گذارد.
عکاسان اردبیلی علاوه بر حضور در این نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی قبرس 1011 نیز شرکت می‌کنند.
نمایشگاه بین‌المللی عکس قبرس به مناسبت شصتمین سالگرد تأسیس خیاپ (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) ماه آینده برگزار می‌شود که 67 نفر از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بین‌المللی از اعضای باشگاه عکاسان جوان هستند.
آرام علایی و عبدالرحمان مجرد عکاسان جوان اردبیلی هستند که آثارشان به این نمایشگاه و جشنواره راه یافته و می‌توانند آثار خود را به نمایش بگذارند.
به گزارش فارس، در نمایشگاه ریودوژانیروی برزیل نیز که به عنوان نبض ایرانی برپا شده آثار هنری کامل روحی تا هشت آبان ماه برپا می‌شود که به گفته خود این عکاس چند اثر منحصر به فرد از بهترین آثار عکاسی او در این جشنواره حضور می‌یابند.
از دیگر عکاسان مشهور ایرانی که در این جشنواره و نمایشگاه آثارشان به نمایش در می‌آید، می‌توان عباس عطار، بهمن جلالی، عباس کیارستمی و صادق تیرافکن را نام برد.
کامل روحی عکاس خبرگزاری فارس در اردبیل با شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی تاکنون چندین موفقیت را در عرصه عکاسی به دست آورده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول