اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها صورت گرفت؛

تقدیر دانشگاه بین‌المللی از خبرگزاری فارس قزوین

خبرگزاری فارس: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌های منطقه ۸ کشور از خبرگزاری فارس در قزوین تقدیر کرد.

تقدیر دانشگاه بین‌المللی از خبرگزاری فارس قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌های منطقه ۸ کشور پیش از ظهر امروز در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین با حضور مسئولان روابط عمومی دانشگاه‌های استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، سمنان و قزوین برگزار شد.
در ابتدای این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین از کشور مولداوی بیان کرد: من از سال 88 در رشته روانشناسی تحصیل می‌کنم و آمدن به ایران زندگی و جهان بینی مرا تغییر داد.
الگا تنساوا افزود: شرق و غرب با هم متفاوت هستند و با آشنا نبودن با نصف شرق جهان، انسان زیبایی دنیا را از دست می‌دهد و آشنا شدن با آثار غنی سعدی و مولانا دید مرا نسبت به این دنیا و انسان عوض کرد و با آشنایی که با زیگورات در خوزستان و تخت جمشید در شیراز پیدا کردم، قلبم پر از الهام و حیرت شده است.
وی اعلام کرد: آنچه بیش از همه گرانبها است، مردم دلگرم و میهمان دوست ایران است که مردمانی بسیار دوست داشتنی هستند و در حال حاضر بهترین دوستان من در زندگی، دختران ایرانی هستند به طوریکه وقتی به کشورم بازگشتم دلتنگ ایران به عنوان دومین کشورم شدم و از دولت ایران و وزارت علوم تشکر می‌کنم که امکان تحصیل مرا در این کشور فراهم کرد.
این دانشجوی خارجی با اشاره به ویژگی‌های شهر قزوین تصریح کرد: شهر قزوین آثار تاریخی بسیاری دارد و شخصیت‌های مطرحی چون علامه دهخدا، حمدالله مستوفی و عبیدالله زاکانی نیز متعلق به این شهر هستند که امیدواریم در زمان حضور در قزوین از آثار تاریخی این شهر نیز بازدید کنید.
در ادامه این مراسم از روابط عمومی‌های برتر تقدیر شد که در بخش «اطلاع‌رسانی» دانشگاه مازندران، در بخش «تبلیغات و انتشارات» دانشگاه سمنان و دامغان، در بخش «روابط عمومی الکترونیک» دانشگاه علوم کشاورزی ساری، در بخش «نظارت ارزیابی و برنامه‌ریزی» دانشگاه علوم کشاورزی گرگان، در بخش «ارتباطات» دانشگاه گنبد و مازندران، در بخش «توانمندی و آموزش» دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، در بخش «مستند سازی» دانشگاه بابل و دانشگاه علوم کشاورزی گرگان، در بخش «پژوهش و افکارسنجی در روابط عمومی» دانشگاه مازندران، در بخش « مراسم و مناسبت‌ها» دانشگاه گیلان و گلستان، در بخش «ایده‌های نو در روابط عمومی» دانشگاه کشاورزی گرگان و در بخش «ویژه» دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین به عنوان دانشگاه‌های برتر شناخته شدند و لوح و تندیس جشنواره را دریافت کردند.
همچنین در این مراسم از رسانه‌های فعال در حوزه دانشگاه تقدیر به عمل آمد که به ترتیب از خبرگزاری فارس قزوین، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری ایرنا در قزوین، خبرگزاری ایسنا در قزوین و روزنامه ولایت با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول