اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس:

خبرگزاری فارس انعکاس‌دهنده خدمات نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره استان‌های خبرگزاری فارس گفت: این خبرگزاری هم در این دولت و هم در دولت‌های دیگر انعکاس‌دهنده خدمات نظام است.

خبرگزاری فارس انعکاس‌دهنده خدمات نظام است
حسن کربلایی در حاشیه نمایشگاه مطبوعات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این خبرگزاری دارای رویه‌ای اصولگرایی است که در زمینه‌هایی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی فعالیت می‌کند و همیشه در اخبار به دنبال سه اصل دقت، سرعت و صحت است.
وی با بیان اینکه خبرنگاران در فارس سیاه‌نمایی نمی‌کنند، تصریح کرد: این خبرگزاری نه در این دولت و نه در دولت‌های دیگر چنین رویه‌‌ای را در پیش نگرفته است و انعکاس‌دهنده تمام خدمات نظام است.
کربلایی اذعان داشت: اگر تهدیدها و تحریم‌ها نبود امروز ایران اسلامی به بهترین جایگاه خود دست یافته بود اما امروز نیز با تمام این تحریم‌ها نیز این کشور به جایگاه خوبی رسیده است.
مدیرکل اداره استان‌های خبرگزاری فارس تصریح کرد: ایران توان ساخت حتی یک سوزن ته‌گرد را نداشت اما امروز به برکت این نظام و دلاورمردی‌های شهدای آن شاهد پرتاب ماهواره در این کشور می‌باشیم پس باید ارائه‌دهنده اخبار صادقانه خدمات در جمهوری اسلامی ایران باشیم.
کربلایی وضعیت این خبرگزاری را در گلستان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خبرگزاری فارس در گلستان از وضعیت خوبی برخوردار است اما انتظار ما بیشتر از این است و حتی خوب‌ترین‌ها نیز ما را راضی نمی‌کند و انتظار داریم همیشه بهتر از این باشیم و انعکاس‌دهنده اخبار تاثیرگذار بیشتری باشیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول