اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان قزوین:

حرکت خبرگزاری فارس در راستای تحکیم پایه‌های نظام است

خبرگزاری فارس: دادستان قزوین گفت: نتیجه فعالیت در حوزه خبر باید تحکیم پایه‌های نظام و حفظ ارزش‌ها باشد و جهت‌گیری خبرگزاری فارس نیز همین است.

حرکت خبرگزاری فارس در راستای تحکیم پایه‌های نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس بیان کرد: خبرگزاری فارس در بین خبرگزاری‌ها خوب درخشیده است و با اینکه از سابقه طولانی برخوردار نیست و یک خبرگزاری جوانی است ولی پله‌های ترقی را به خوبی طی کرده است.
وی ادامه داد: اخبار درجه اولی که در کشور منتشر می‌شود از خبرگزاری فارس نقل قول شده و این یک موفقیت است.
دادستان قزوین اضافه کرد: در استان قزوین نیز بیشتر اخبار در نشریات و خبرگزاری‌ها از خبرگزاری‌ فارس نقل شده است که علت آن ورود به هنگام، قلم تند و تیز خبرنگار این خبرگزاری و مخابره سریع اخبار است.
وی افزود: در کنار این امر همسو بودن با ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهدافی که جمهوری اسلامی تعیین کرده است، اهمیت دارد که خبرگزاری فارس در این جریان، همسویی را با نظام دارد و الحمدالله در این سمت نیز حرکت می‌کند ولی در عین حال ممکن است در بعضی جاها اشتباهاتی را مرتکب شود ولی در مجموع دارای امتیازات خوبی است و اگر بخواهیم نمره دهیم می‌توانیم نمره اول را به خبرگزاری فارس دهیم.
صادقی اعلام کرد: گرچه رویکرد خبری با رویکردی که ما داریم متفاوت است ولی در انعکاس بعضی از نکات بعضی ملاحظات خوب است و باید به سمتی رویم که در حوزه خبری منویات مقام معظم رهبری را اجرا کنیم.
وی یادآور شد: منویات به این معناست که رهبری به صراحت موضوعی را بیان نمی‌کند و از مجموع فرمایشاتشان، متوجه مطالبه ایشان در موضوع خاص می‌شویم و ما باید این منویات را دنبال کنیم.
دادستان قزوین با اشاره به لزوم داشتن رویکرد اسلامی در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: ما در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و همسایه‌هایی داریم و باید به بعضی امور دیپلماسی اعتقاد داشته باشیم ولی ما یک مشخصه داریم که آن مشخصه اسلامی است این رویکرد اسلامی در حوزه خبر، قضا، نظامی و چه در حوزه اجرایی باید مدنظر قرار گیرد به ویژه در حوزه خبر و اینگونه متفاوت هستیم با یک خبرگزاری که در آمریکاست و ارزش‌ها برای وی ملاک نیست و برای او تنها انعکاس خبر با حفظ و تقویت نظامی که آنجا مستقر است، مهم است.
وی عنوان کرد: ما در حوزه خبر باید ارزش‌های اسلامی و آنچه که به باورهای دینی مردم بازمی‌گردد و موجب تقویت و استحکام باورها می‌شود را مورد توجه قرار دهیم؛ نتیجه فعالیت در حوزه خبر باید تحکیم پایه‌های نظام و حفظ ارزش‌ها باشد و جهت‌گیری کلی خبرگزاری فارس نیز همین است و اگر طبقه‌بندی نیز صورت گیرد می‌بینیم آنچه از همه بیشتر به آرمان‌های جمهوری اسلامی نزدیک است، خبرگزاری فارس است.
صادقی خاطر نشان کرد: ما از خبرگزاری فارس رضایت داریم و علاقمند به این مجموعه هستیم.
در ادامه مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس اظهار کرد: خبرگزاری فارس امروز به یک مرجع و منبع خبری تبدیل شده است.
حسن کربلایی افزود: 50 تا 60 درصد اخباری که در مطبوعات استفاده می‌شود از خبرگزاری فارس است و در نشریات محلی این عدد بیش از این است و به بیش از 70 تا 80 درصد می‌رسد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول