اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با خبرنگاران انجام شد؛

تجلیل فرمانده انتظامی پلدختر از خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی پلدختر از تلاش و تعامل مثبت و سازنده خبرگزاری فارس این شهرستان با نیروی انتظامی قدردانی کرد.

تجلیل فرمانده انتظامی پلدختر از خبرگزاری فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی نجات کرمی صبح امروز در نشست با فعالان خبری شهرستان پلدختر اظهار داشت: خبرنگار فارس در این شهرستان مسایل را به خوبی رصد و کارکردها و اخبار و توانمندی‌های پلیس را به درستی منعکس می‌کند که این امر موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود.
وی تصریح کرد: خبرنگاران فعال شهرستان پلدختر در انعکاس اخبار انتظامی و امنیتی تعامل و همکاری خوبی دارند که این نقش در توسعه امنیت اجتماعی تأثیرگذار است.
وی گفت: بی‌تردید در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم و زحمتکش ناجا، مردم بخشی از امنیت و آسایش خود را مرهون مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران فهیم و متعهد رسانه‌ها در انعکاس هوشمندانه، واقع‌بینانه و واقع‌گرایانه حوادث و رخدادها می‌دانند.
کرمی نقش رسانه‌ها را در ارتقای احساس امنیت اجتماعی تعیین کننده عنوان کرد و گفت: یکی از راه‌های موثر در حل گره‌های اجتماعی تعامل با خبرنگاران است و خبرنگاران می‌توانند در زمینه احساس امنیت به عنوان چشمان بیدار جامعه گام‌های مثبت و موثری بردارند.
وی خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: تعامل صحیح نیروی انتظامی با خبرنگاران افق جدیدی را می‌گشاید که نیروی انتظامی بتواند در تحقق اهدافش در برقراری نظم و تأمین امنیت موفق باشد.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود نیروی انتظامی را در موفق بودن مأموریتش یاری دهند زیرا این نیرو در کنار مردم با مردم و در زمینه ایجاد نظم و برقراری امنیت در جامعه حرکت رو به جلویی دارد و تعامل خوبی با مردم دارد.
وی افزود: تلاش خبرنگاران فعال شهرستان پلدختر قابل تقدیر است زیرا این قشر زحمتکش در ‌تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی دارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول