اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

امنیت حاکم بر کشور سبب افتخار ماست

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: یکی از ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران امنیت بالای کشور است و به وجود این امنیت افتخار می‌کنیم.

امنیت حاکم بر کشور سبب افتخار ماست
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، حسین صادق عابدین در همایش مشترک کمیسیون‌های نظارت بر سلاح و مهمات و مواد ناریه شورای امنیت کشور که در شهر شیراز برگزار شد، با مقایسه وضعیت امنیت در سایر کشورها با جمهوری اسلامی ایران، روحیات مردم ایران و تعهد نیروهای انتظامی را موجب بالا بودن شاخص‌های امنیت در کشور دانست.
وی در مورد وضعیت امنیت در استان فارس نیز گفت: احساس وجود امنیت در مردم استان فارس مشهود است که این شاخص خود یکی از مهم‌ترین شاخص‌های امنیت اجتماعی محسوب می‌شود.
رئیس شورای تامین استان فارس افزود: اینکه مردم با خانواده خود در شهرهای مختلف تا ساعات پایانی شب در مراکز عمومی و خیابان‌ها حضور دارند، یکی از علائم وجود احساس امنیت در مردم است.
استاندار فارس با اشاره به حضور عشایر در استان فارس نیز تصریح کرد: عشایر از جمله اقشار پر تلاش و پرخاصیت برای کشور هستند که در مورد حفاظت از خانواده و احشام خود، نیاز به پشتیبانی نظام دارند.
همایش مشترک کمیسیون‌های نظارت بر سلاح و مهمات و مواد ناریه شورای امنیت کشور با حضور مدیران کل امنیتی و انتظامی استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان و کرمان به میزبانی اداره کل امنیتی انتظامی استانداری فارس برگزار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول