اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

وضعیت شاخصه‌های امنیتی در ایلام مطلوب است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: وضعیت شاخصه‌های امنیتی در ایلام مطلوب است.

وضعیت شاخصه‌های امنیتی در ایلام مطلوب است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در حاشیه نشست مسئولان امنیتی و انتظامی استان ایلام اظهار داشت: استان ایلام از حیث شاخصه‌های امنیتی و انتظامی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
وی با اشاره به کشفیات سلاح و مهمات در استان ایلام ادامه داد: کشفیات سلاح و مهمات در استان ایلام طی 6 ماهه نخست امسال افزایش یافته است.
این مسئول اضافه کرد: افزون بر این، میزان کشفیات مشروبات الکلی و مواد مخدر نیز طی این مدت افزایش چشمگیری یافته که نشان از همت والای نیروی‌های نظامی و انتظامی استان ایلام برای مقابله با ناامنی‌هاست.
اعلایی تصریح کرد: همچنین در این مدت میزان سرقت‌ها در استان ایلام 12 درصد کاهش یافته و 22 درصد نیز از میزان قتل‌ها کاسته شده است.
استاندار ایلام گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان ایلام بیش از 92 درصد از سرقت‌های انجام شده کشف شده و سارقان دستگیر شده‌اند.
وی ادامه داد: کاهش 45 درصدی میزان خودکشی در استان ایلام طی امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از دیگر شاخصه‌های افزایش امنیت در استان ایلام است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: تلاش‌های فراوانی برای رسیدن به امنیت پایدار در مرزهای استان و داخل استان ایلام انجام شده است.
حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی اظهار داشت: احداث زیر ساخت‌های مرزی از جمله راهسازی، برقرسانی، آبرسانی و ایجاد پاسگاه‌های مرزی از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه برقراری نظم و امنیت در مرزهای غربی استان ایلام است.
وی ادامه داد: ساماندهی معاودین ایرانی و صدور شناسنامه برای این افراد از دیگر اقدامات انجام شده این دستگاه اجرایی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول