اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال صورت گرفت؛

860 نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت منطقه 10 گاز

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 10 شرکت انتقال گازکشورمستقر دربوشهر گفت: در شش ماهه نخست امسال 860 نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت منطقه 10 عملیات انتقال گازاستان بوشهر به ثبت رسیده است.

860 نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت منطقه 10 گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید خدری عصر امروز در نشست بررسی مشکلات خطوط لوله‌های گاز در شهرستان دشتی استان بوشهر اظهار داشت: عملیات پاکسازی خطوط برای جریان سریع گاز، نشت‌یابی خطوط و بازرسی از شیرهای بین راهی در قالب تعمیر و نگهداری به طور کامل انجام شده است.
وی اضافه کرد: تعمیرات 80 نقطه مختلف خطوط تحت حوزه این شرکت تعویض و ترمیم شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: با انجام تعمیرات اساسی خطوط، زمینه انتقال 70 درصد انرژی گاز مصرفی کشور در فصل زمستان توسط این شرکت فراهم است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
خدری یادآورشد: در شش ماهه نخست امسال 860 نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت منطقه 10 عملیات انتقال گاز استان بوشهر به ثبت رسیده است.
فرماندار دشتی نیز در این نشست گفت: گاز سرمایه ملی است و حفظ سرمایه ملی وظیفه همه مردم و مسئولان است.
سید علی هاشمی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید قبل هرگونه حفاری و واگذاری زمین در حریم خطوط لوله گاز از منطقه ده گاز بوشهر استعلام بگیرند.
عصر امروز همچنین کارخانه آسفالت شهرداری خورموج با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان دشتی مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار دشتی در این آیین اظهار داشت: عملیات اجرایی این کارخانه 120 تنی در سال 89 آغاز شده بود.
وی افزود: این پروژه با سرمایه‌گذاری چهار میلیارد ریال اجرا شده که دو میلیارد و 700 میلیون ریال از طریق تسهیلات و مابقی از درآمدهای داخلی شهرداری تامین شده است.
هاشمی اضافه کرد: کارخانه آسفالت شهرداری خورموج در زمینی به مساحت یک هکتار ساخته شده است که اشتغال شش نفر را فراهم آورده است.
شهردار خورموج نیز گفت: با راه‌اندازی این کارخانه ضمن تامین آسفالت مورد نیاز کوچه‌ها و معابر و خیابان‌های سطح شهر خورموج در تامین بخشی از درآمدهای شهرداری موثر است.
کرامت‌الله طاهری افزود: طرح احداث کارگاه تولیدی شن وماسه برای شهرداری خورموج دردست اقدام است که با احداث این واحد تولیدی در تامین مصالح موردنیاز پروژه‌های عمرانی شهرداری و درآمدزایی بسیار موثر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول