اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان قم خبر داد:

توسعه گازرسانی به شهرک‌های صنعتی قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان قم از توسعه گازرسانی به تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان قم خبر داد.

توسعه گازرسانی به شهرک‌های صنعتی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، هوشنگ محمدی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: پیرو مصوبات سفر مقام معظم رهبری، اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال بودجه در بحث توسعه گازرسانی به روستاها و مناطقی از شهرهایی که فاقد گاز هستند و تکمیل گازرسانی به صنایع استان اختصاص داده شد.
وی با اشاره به گازرسانی به 62 روستا ادامه داد: پس از ابلاغ مصوبه سفر رهبری برای گازرسانی به روستاهای استان، این کار به صورت ویژه در دست مطالعه و اجرا قرار گرفت و تعداد 17 روستا از گاز طبیعی برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: گازرسانی 22 روستا با پیشرفت فیزیکی بالاتر از 60 درصد همراه است و گازرسانی به 26 روستا نیز تا پایان سال 91 به بهره‌برداری خواهد رسید، از این تعداد نیز برخی در زمینه انتخاب پیمانکار و برخی در زمینه تجدید کارگاه است و کار با نگاه جدی دنبال می‌شود.
محمدی بیان کرد: در حوزه دیگر مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم که توسعه و تکمیل گازرسانی به مسکن مهر بود، به تناسب سازمان مسکن و شهرسازی هر واحد و مجموعه‌ای که احداث می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، توام با گاز طبیعی است.
وی خاطرنشان کرد: در کنار احداث هر واحد مسکونی، ابتدا زیرساخت‌های انرژی و گاز طبیعی فراهم شده و مردم این بخش از این نعمت برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم تصریح کرد: مجموعه صنایع استان اعم از صنایع موجود در شهرک‌ها ‌یا در محورهای مواصلاتی قم و شهرهای همجوار استقرار یافته‌اند، این مجموعه نیز بالغ بر 90 درصد زیرساخت‌های آن ایجاد شده و چند محور باقی مانده است که توسعه گازرسانی آن در دست اجرا و اقدام است.
وی تصریح کرد: گازرسانی به محور قم ـ کاشان، محور قم ـ اراک، جاده کوه سفید و دامشهر در دست اقدام و اجرا است و تلاش می‌شود تا پایان سال 91 نیز در این مجموعه از شهرک‌ها زیرساخت‌های انرژی فراهم شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول