اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

کنگان فاقد داروخانه شبانه‌روزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کنگان گفت: کنگان فاقد داروخانه شبانه‌روزی است.

کنگان فاقد داروخانه شبانه‌روزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی کنگان اظهار داشت: کنگان دارای موقعیت استراتژیکی در استان و کشور است و نقش این شهرستان در اقتصاد و صنعت کشور کم‌نظیر است.
وی با اشاره به افزایش روزافزون جمعیت کنگان افزود: کنگان به دلیل وجود شرکت‌های بزرگ نفت و گاز یک شهرستان مهاجرپذیر است و علاوه بر جمعیت واقعی این شهرستان، همواره بیش از 70 هزار نفر نیز به صورت شناور در این شهرستان حضور دارند و باید برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان تلاش بیشتری کنیم.
فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: این شهرستان نباید با کمبود امکانات درمانی و کمبود پزشک و نیروی متخصص مواجه باشد و از دانشگاه علوم پزشکی استان انتظار داریم نسبت به تامین پزشک متخصص این شهرستان توجه و عنایت ویژه‌ای داشته باشد.
یزدان‌شناس در ادامه با بیان اینکه کنگان داروخانه شبانه‌روزی ندارد تصریح کرد: با توجه به حجم مراجعین این شهر به یک داروخانه ‌شبانه‌روزی نیاز است که این امر نیز باید هر چه سریعتر تحقق پذیرد و انتظار داریم در سال جاری شاهد راه‌اندازی یک داروخانه مجهز و شبانه‌روزی در کنگان باشیم.
وی خواستار راه‌اندازی بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان کنگان شد و گفت: با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان این بیمارستان نیاز به بخش‌های اضطراری نظیر آی‌سی‌یو دارد و باید مجهزترین امکانات در این بخش استقرار پیدا کند.
فرماندار کنگان یادآور شد: باید با شرکت‌های نفت و گاز تفاهم‌نامه‌ای امضا شود تا با توجه به حجم مراجعین و بیماران از این شرکت‌ها و نام‌گذاری این بیمارستان به نام معین شرکت نفت خدمات و امکانات بیشتر و بهتری ارایه دهند.
رئیس شبکه بهداشت کنگان نیز اظهار داشت: طی دو سال اخیر با همراهی دانشگاه علوم پزشکی و با همکاری صنعت نفت، امکانات بسیار خوبی در این مجموعه مستقر شده‌اند.
سیده زینب حسینی افزود: برای رشد شاخص‌های بهداشتی در کنگان تلاش زیادی کرده‌ایم و در نیمه دوم امسال نیز بیمارستان کنگان به امکانات پیشرفته‌تری مجهز می‌شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول