اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شعرای برجسته کشور انجام می‌شود؛

برگزاری سومین جشنواره شعر غدیر در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از برگزاری سومین جشنواره شعر غدیر در بندر کنگان خبر داد.

برگزاری سومین جشنواره شعر غدیر در بندر کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین مختارزاده در نشست ستاد برگزاری مراسمات غدیر کنگان اظهار داشت: گسترش و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه امروز امری لازم و ضروری است و باید تمام امکانات و توانمندی‌های موجود را به کار بگیریم.
وی افزود: امروز دشمنان تمام‌قد و با استفاده از تمام ابزارهای موجود برای کمرنگ کردن ارزش‌های والای اسلامی تلاش می‌کنند و هزینه‌های کلانی صرف مبارزه با اسلام و مسلمین می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: دشمنان با ترفند ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، تلاش خود را برای ضربه به اسلام دوچندان کرده‌اند و باید هوشیار باشیم و اتحاد و وحدت خود را از دست ندهیم و با بصیرت در برابر دشمنان بایستیم.
مختارزاده در ادامه به اهمیت و جایگاه غدیر پرداخت و تصریح کرد: غدیر فرهنگ ثبات شیعه است و گسترش این فرهنگ امری لازم است.
وی با توصیه به هنرمندان برای ارائه آثار هنری با موضوع غدیر گفت: هنرمندان با نگاه هنری می‌توانند در مقوله‌های مختلف نسبت به پایداری فرهنگ غدیر و ترویج این فرهنگ در جامعه کوشا باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از برگزاری سومین جشنواره شعر غدیر در بندر کنگان خبر داد و یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و این جشنواره با حضور شعرای برجسته کشور و استان در بندر کنگان برگزار می‌شود.
مختارزاده اذعان داشت: برپایی نمایشگاه خوشنویسی و برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب غدیر در کنگان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط اداره ارشاد تدارک دیده شده است.
وی افزود: مردم کنگان اعم از شیعه و سنی همواره در کنار هم با وحدت و یکدلی برای رشد و تعالی کنگان تلاش می‌کنند و با وجود تبلیغات دشمنان همواره شاهد اتحاد بی‌نظیر و مثال‌زدنی این عزیزان در تمام مناسبت‌ها هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول