اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

2 دستگاه آمبولانس استاندارد به بیمارستان کنگان افزوده شد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از افزوده شدن 2 دستگاه آمبولانس مجهز و استاندارد به بیمارستان کنگان خبر داد.

2 دستگاه آمبولانس استاندارد به بیمارستان کنگان افزوده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در بازدید از بیمارستان کنگان اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان در جوامع پیشرفته اهمیت و ارزش والایی دارد و باید نسبت به تقویت و تجهیز امکانات بهداشتی درمانی در بندر کنگان اهتمام ورزیم.
وی افزود: دولت نهم و دهم در توسعه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تلاش بسیار خوبی از خود نشان داده و شاهد رشد روزافزون امکانات هستیم و این امر رضایت مردم را فراهم کرده است.
فرماندار کنگان با اشاره به وضعیت بخش‌های دیالیز، اورژانس، اطاق عمل، آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو بیمارستان کنگان خاطرنشان کرد: باید تجهیزات کافی برای درمان مردم در این شهرستان فراهم شود تا مردم مجبور نباشند به مرکز استان مراجعه کنند.
یزدان‌شناس از افزوده شدن 2 دستگاه آمبولانس مجهز و استاندارد به بیمارستان کنگان خبر داد و افزود: به زودی دو دستگاه آمبولانس مجهز و استاندارد به مجموعه بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام خمینی (ره) کنگان اضافه خواهد شد.
وی گفت: با توجه به حضور صنعت نفت و گاز و جمیت بالغ بر ۶۰ هزار نفری منطقه ویژه و سایت ۲ امکانات موجود در بیمارستان جوابگو نیست و این امر نیازمند تدابیر لازم است.
فرماندار کنگان یادآور شد: باید چاره‌ای اندیشیده شود تا بتوانیم با جذب پزشک متخصص، بالا بردن کیفیت امکانات رادیولوژی، دستگاه بیهوشی و دستگاه دیالیز بیمارستان، بهبود وضعیت بهداشت و سلامت را به مردم ارمغان داده و بیمارستان را به جایگاه خود که بیمارستان معین نفت است برسانیم.
یزدان‌شناس اذعان داشت: حقوق پرسنل شاغل در بیمارستان باید در اولویت کاری قرار بگیرد تا خدمات، با کیفیت بهتری به مردم ارائه شود.
وی با اشاره به وضعیت داروخانه‌های کنگان، خواستار شبانه‌روزی کردن آنها شد و گفت: نباید در شبانه‌روزی کردن داروخانه‌ها از هیچ تلاشی دریغ کرد و از رئیس شبکه شهرستان می‌خواهیم این امر را پیگیری کند.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: باید شرایطی ایجاد کنیم که مردم در زمان‌های اضطراری  به داروهای مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.
وی با تاکید بر افزایش خدمات درمانی در کنگان تصریح کرد: کیفیت خدمات درمانی باید بهبود یابد و از همه مسئولان می‌خواهیم در این امر مشارکت کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول