اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود تعمیرات شبکه گاز در کنگان؛

گاز مشترکان خانگی کنگان قطع نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز کنگان گفت: با وجود تعمیرات شبکه گاز در کنگان، گاز مشترکان خانگی کنگان قطع نمی‌شود و تنها گاز مصارف صنعتی قطع می‌شود.

گاز مشترکان خانگی کنگان قطع نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسن ایمانی بعد از ظهر امروز در بازدید از روند تعمیرات شبکه گاز کنگان اظهار داشت: شرکت گاز به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی و گسترش این شبکه از همه ظرفیت موجود بهره می‌برد و امیدوار هستیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.
رئیس اداره گاز شهرستان کنگان با اشاره به قطعی گاز در برخی شهرهای کنگان افزود: دلیل اصلی قطع گاز در شهرهای سیراف، کنگان، بنک و دیر انجام فعالیت‌های تعمیراتی است.
وی عنوان داشت: نصب ایستگاه کنترل فشار روی خط انتقال گاز کنگان به دیر عامل اصلی قطعی چند روزه گاز در این دو شهرستان است.
ایمانی یادآور شد: هدف از نصب ایستگاه کنترل فشار روی این خط، جلوگیری از بروز مشکلات در فصل زمستان است که نصب آن ظرف ۷۲ ساعت آینده به پایان خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه گاز مشترکین خانگی در این مدت قطع نخواهد شد؛ گفت: گاز برخی مصارف صنعتی در این مدت قطع خواهد بود.
این مسئول تصریح کرد: گاز شرکت سیمان ساروج، پمپ‌های CNG و نانوایی‌های گازسوز به عنوان مشترکین پرمصرف در این چند روز قطع خواهد بود تا مشترکین خانگی با مشکلی مواجه نشوند.
ایمانی افزود: نانوایی‌ها نیز در این مدت به صورت یک در میان با قطعی گاز رو به رو خواهند بود تا مردم برای تهیه نان مصرفی خود با مشکل رو‌به‌رو نشوند.
ایمانی با بیان اینکه ۶۰ نانوایی در شهرهای بنک و کنگان گازسوز هستند، اذعان داشت: مکاتباتی برای دادن گازوئیل به نانوایی‌های دوگانه‌سوز انجام داده‌ایم.
وی گفت: در حال حاضر هر نیم ساعت فشار گاز توسط کارشناسان اداره گاز کنگان کنترل می‌شود و اجازه نمی‌دهیم مشکلی برای مردم به وجود بیاید.
رئیس اداره گاز کنگان از ارائه تسهیلاتی از سوی اداره گاز استان بوشهر برای لوله‌کشی گاز خبر داد و خاطرنشان کرد: امکان پرداخت وام تا سقف هفت میلیون ریال برای لوله‌کشی گاز فراهم شده که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر لوله‌کشی گاز زیر نظر سازمان نظام مهندسی مراجعه کرده و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
ایمانی افزود: شرکت گاز تلاش زیادی برای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان انجام داده و به فضل خدا به زودی بر این مشکل غلبه کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول