اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد:

برگزاری 44 دوره آموزشی قرآن در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری 44 دوره آموزشی قرآن در کنگان خبر داد.

برگزاری 44 دوره آموزشی قرآن در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه دوشنبه در بازدید از موسسات قرآنی بندر کنگان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی کنگان، برنامه‌ریزی مناسبی برای رشد و توسعه علوم اسلامی و قرآنی در این شهرستان داشته و شاهد رشد قابل توجهی در این عرصه هستیم.
وی افزود: دوره‌های مختلف قرآنی و کلاس‌های آموزشی را برای جوانان روستاها و شهرهای مختلف کنگان تدارک دیده‌ایم و شاهد استقبال بی‌نظیر علاقمندان قرآنی نیز هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری 44 دوره آموزشی قرآن در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 44 دوره آموزشی در رشته‌های مختلف علوم قرآنی در شهرستان برگزار شده که این میزان در نیمه دوم سال جاری افزایش خواهد یافت.
اهرمی تصریح کرد: این اداره در نیمه نخست سال جاری تعداد 25 کلاس روخوانی و روان‌خوانی، پنج کلاس مفاهیم سطح یک، پنج کلاس تفسیر، چهار کلاس آموزش قرآن پیش‌دبستانی و پنج محفل انس با قرآن برگزار کرده است.
وی اضافه کرد: استفاده از اساتید برجسته و مجرب و کیفیت‌بخشی به دوره‌های مختلف قرآنی مهم‌ترین ویژگی این دوره‌های آموزشی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از انعقاد 45 میلیون ریال موافقتنامه قرآنی در نیمه نخست سال جاری در کنگان خبر داد و افزود: طی رایزنی با اداره کل تبلیغات اسلامی استان و دارالقرآن اداره کل، موافقتنامه 45 میلیون ریال اعتبار قرآنی برای نیمه نخست سال جاری منعقد شده است. 
اهرمی بیان داشت: تمام فرم‌های اجرای برنامه‌های قرآنی به اداره کل ارسال شده و در نیمه دوم امسال حجم و کیفیت برنامه‌های قرآنی کنگان افزایش می‌یابد.
وی یادآور شد: در تمام شهرها و روستاهای این شهرستان، فعالیت مستمر و بی‌وقفه تبلیغی و فرهنگی برگزار می‌شود و تعداد خانه‌های عالم روستایی نیز در سال جاری افزایش خوبی داشته است.
اهرمی گفت: در شرایطی که دشمنان به دنبال تضعیف اعتقادات و ارزش‌های اصیل اسلامی و قرآنی هستند همه باید اهتمام ورزیم و به جوانان بصیرت‌بخشی کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول