اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد:

ثبت و فعالیت 10 خانه قرآن جدید در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از ثبت و فعالیت بیش از 10 خانه قرآن جدید در این شهرستان خبر داد.

ثبت و فعالیت 10 خانه قرآن جدید در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در بازدید از خانه‌های قرآن شهرستان کنگان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها و اعتقادات والای اسلامی هستند و با صرف هزینه‌های هنگفت برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند.
وی افزود: صدها شبکه ماهواره‌های و هزاران سایت اینترنتی در راستای تضعیف اسلام و نظام اسلامی فعال هستند و ما باید با برنامه‌ریزی اساسی و با فراهم کردن شرایط لازم در برابر آنها ایستادگی کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از ثبت و فعالیت بیش از 10 خانه قرآن در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل رویکرد قرآنی این اداره و بالا بودن جایگاه این کتاب مقدس در جامعه اسلامی، این اداره تعداد بیش از 10 خانه قرآن در سطح روستاهای این شهرستان به ثبت رسانده است.
اهرمی تصریح کرد: این خانه‌های قرآن در روستاهایی نظیر چاه مبارک، کلات، برکه چوپان، پرک، بساتین، بیدخون و چند روستای دیگر راه‌اندازی و ثبت شده و انتظار داریم به نتایج خوب و مناسبی برسیم.
وی با اشاره به صدور مجوز خانه‌های قرآن در روستاها یادآور شد: پس از مراحل قانونی ثبت و صدور مجوز می‌توان اقدام به برگزاری کلاس‌های روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن کریم با حضور اساتید کرد و مقدمات این دوره‌های آموزشی نیز در شهرستان کنگان فراهم شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: وجود خانه قرآن در هر روستا باعث ترقی و پیشرفت و جذب جوانان آن منطقه می‌شود و تلاش داریم در تمام روستاهای شهرستان این امر مهم را انجام دهیم.
اهرمی در ادامه از اجرای برنامه‌های متنوع در دهه ولایت و ایام غدیر خبر داد و گفت: با هماهنگی ستاد بنیاد غدیر استان، برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در سطح شهرستان کنگان تدارک دیده شده و حضور روحانیون مستقر و روحانیون طرح هجرت در این برنامه‌ها چشمگیر خواهد بود.
وی افزود: از تمام ادارات و نهادهای شهرستان می‌خواهیم در برپایی فرهنگی و مذهبی با ما نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند تا شاهد موفقیت در جذب جوانان باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول