اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد:

تحویل 110 واحد مسکونی مهر کنگان در دهه فجر‌

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از تحویل 110 واحد مسکونی مهر در دهه فجر امسال در بندر کنگان خبر داد.

تحویل 110 واحد مسکونی مهر کنگان در دهه فجر‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس‌ در بازدید از طرح‌های مسکن مهر در بندر کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در خانه‌دار کردن مردم و به ویژه افراد مستمند نقش اساسی داشته و امروز بیشتر جوانان دارای سرپناه و خانه شده‌اند.
وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم باید در صدر برنامه‌های مدیران اجرایی این شهرستان باشد و نباید فرصت‌های خدمات‌رسانی را به راحتی هدر دهیم.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: طرح‌های مسکن مهر در شهرستان کنگان با کیفیت نسبتا خوبی در حال اجراست و در تعدادی از شهرها در آستانه تحویل دادن واحدها هستیم.
یزدان‌شناس تصریح کرد: با همکاری و تلاش بی‌وقفه پیمانکاران و همچنین با همکاری مطلوب شهرداری‌ها و مدیران اجرایی شهرستان انتظار داریم در سال جاری تعدادی از واحدها در اختیار جوانان شهرستان قرار بگیرند.
فرماندار کنگان از تحویل 110 واحد مسکونی مهر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در بندر کنگان تعداد 311 واحد مسکونی در دست اجراست که بر اساس برآوردهای صورت گرفته تعداد 110 واحد را در دهه فجر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.
یزدان‌شناس یادآور شد: بیش از 200 واحد مسکونی نیز طی سال آینده به تدریج تحویل متقاضیان خواهد شد.
وی افزود: در راستای برق‌رسانی و آبرسانی به واحدهای مسکن مهر در کنگان و بنک اقدامات لازم انجام گرفته و امیدوار هستیم در موعد مقرر شاهد تحویل واحدها باشیم.
فرماندار کنگان در ارتباط با مجموعه 144 واحدی کنگان نیز اذعان داشت: این مجموعه بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به فضل خدا به زودی عملیات احداث ساختمان به اتمام می‌رسد.
یزدان‌شناس همچنین از پیشرفت 50 درصدی مجموعه 120 واحدی مسکن مکهر کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: مجموعه 40 واحدی بنک نیز بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ابراز داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام جهاد اقتصادی نامگذاری شده باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و در مسیر رشد و تعالی شهرستان گام برداریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول