اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقرار شرکت‌های نفت و گاز در کنگان صورت گرفت؛

افزایش چشمگیر جمعیت دانش‌آموزی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان از افزایش چشمگیر جمعیت دانش‌آموزی کنگان خبر داد.

افزایش چشمگیر جمعیت دانش‌آموزی کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف صبح امروز در در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: کنگان دارای موقعیت ویژه‌ای است و نقش آموزش و پرورش در این شهرستان غیرقابل انکار است.
وی افزود: ارتقای کیفیت تحصیلی مهم‌ترین اولویت ما در این شهرستان در حوزه آموزش و پرورش است و باید همه تلاش خود را در این راستا به کار بندیم.
این مسئول به موفقیت‌های آموزش و پرورش کنگان اشاره و خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در چندین سال متوالی مقام برتر استان را کسب کرد که این امر همکاری و همدلی دیگر اعضا به ویژه ریاست محترم شورای آموزش و پرورش را به دنبال داشت. 
شریف از افزایش چشمگیر جمعیت دانش‌آموزی کنگان خبر داد و اضافه کرد: در این شهرستان با توجه به تحولات عظیم نفت و گاز و حضور هزاران نیروی کار، جمعیت دانش‌آموزی نیز افزایش یافته و تنها در مقطع ابتدایی 721 دانش‌آموز به جمعیت شهرستان اضافه شده که به دنبال خود افزایش 15 معلم و پنج فضای آموزشی جدید را می‌طلبد.
فرماندار کنگان نیز با اشاره به جایگاه شورای آموزش و پرورش کنگان در استان، کسب این رتبه را نشانه همدلی و همکاری صمیمانه مدیریت با سایر اعضا دانست و کسب این افتخار را تبریک گفت.
تیمور یزدان‌شناس بیان داشت: شورای آموزش و پرورش یک نهاد خارج از حوزه اعتبار و بودجه‌ای است اما باید با همکاری همدیگر به این نهاد کمک کنیم تا مسیر توسعه و پیشرفت را سریع‌تر تحقق ببخشیم.
وی افزود: با توجه به توسعه شرکت‌های مستقر در منطقه لازم است که از مدیر سایت دو کنگان نیز در این شورا دعوت شود تا با همکاری و همیاری مسئولان شهرستان اهداف آموزشی را در مسیر اصلی خود محقق سازیم.
در ادامه تعدادی از مسئولان شهرستان کنگان در ارتباط با احداث مجتمع آموزشی، تقویت خطوط ارتباطی اینترنت مدارس و همچنین همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار و خدمات‌رسانی به مناطق محروم مطالبی بیان کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول