اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

برخی دستگاه‌ها توجهی به زیباسازی شهر ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار البرز از عدم توجه دستگاه‌های مربوطه در این استان به مقوله زیباسازی شهری در زمان اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین ساخت و سازها انتقاد کرد.

برخی دستگاه‌ها توجهی به زیباسازی شهر ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی بعد از ظهر امروز در نشست کار گروه کمیسیون ماده 5 استان البرز شرکت کرد و طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مولفه‌های اصلی شهرهای مدرن،‌ توجه به زیبایی در اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین ساخت‌ و سازهای بخش خصوصی است.
وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که مردم می‌خواهند در شهری آرام، به دور از حاشیه و زیبا زندگی کرده و هیچ کس خواستار اسکان در شهری زشت و پر از معایب معماری نیست.
این مسئول تاکید کرد: بنابراین در زمان ساخت و سازهای شهری و همچنین اجرای پروژه‌های مختلف شهری در استان البرز به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم، چرا که مردم از مسئولان انتظار دارند.
فرهادی با بیان اینکه رعایت اصول شهرسازی باید همواره مورد تاکید ویژه مدیران شهری قرار داشته باشد، گفت: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها بر اجرای این اصول تاکید نداشته و به مقوله زیباسازی شهری توجه نمی‌کنند.

ضرورت تعامل و همفکری دستگاه‌های مختلف در حل مشکلات شهری
 
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف در حل مشکلات شهری وظایف خطیری بر عهده دارند، گفت: همه باید با هم تعامل و همفکری داشته و از تک محوری پرهیز کنیم.
فرهادی خاطرنشان کرد: تنها در این صورت است که می‌توانیم مردم را از اقداماتی که انجام می‌دهیم راضی کرده و وظائف خود را به درستی انجام دهیم.
وی تاکید کرد: استانداری البرز و مسئولان آن آمادگی دارند تا با همفکری و تعامل حتی با بخش خصوصی در این راستا اقدامات اساسی انجام داده و شرایط را برای زندگی بهتر مردم فراهم کنند.
فرهادی در پایان گفت: ما نباید از انتقاد رویگردان بوده و مطمئن باشیم که توجه به انتقادهای منصفانه مسئولان را در جهت انجام وظائف خود کمک می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول