اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اصفهان:

انگیزه درآمد‌زایی بر ساخت و سازهای شهر سایه افکنده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه انگیزه درآمدزایی بر ساخت و سازهای شهر سایه افکنده است، گفت: این نوع نگرش به ساختمان سازی سبب کاهش کیفیت ساختمان‌ها شده است.

انگیزه درآمد‌زایی بر ساخت و سازهای شهر سایه افکنده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش‌ازظهر امروز در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروزه ساخت و ساز تنها با انگیزه درآمدزایی انجام می‌شود، تصریح کرد: این نوع نگرش به ساختمان سازی سبب کاهش کیفیت ساختمان‌ها و تراکم بیش از اندازه سبب از بین بردن آسایش و آرامش در محلات شده است.
وی افزود: در حال حاضر بهتر زیستن جای خود را به زیستن داده است و به ساخت و سازهای با کیفیت توجه‌ای نمی‌شود.
سخنگوی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه معماری به کار رفته در ساختمان سازی‌های فعلی، معماری اصیل ایرانی نیست، اظهار داشت: این معماری برگرفته از غرب و سلیقه‌ای است و در نماهای امروزی آشفتگی دیده می‌شود.
وی تاکید کرد: لازم است در مسائل شهرسازی به مباحث معماری توجه بیشتری شود.
قربانی همچنین با اشاره به وجود برخی از جرائم و تخلفات از سوی مهندسان و ناظران ساختمانی بیان داشت: باید بر عملکرد مهندسان و ناظران ساختمانی بیش از گذشته توجه و با خاطیانی که مهر خود را به عاریه می‌دهند، برخورد شود.
وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه در حال حاضر در حمل و نقل عمومی شهر اصفهان که وظیفه جابه جایی جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ نفری شهر را دارد، ضعف‌هایی دیده می‌شود، گفت: یکی از این مشکلات شهری در حمل و نقل، فعالیت تاکسی‌های گردشی در قالب تاکسی‌های خطی است و همین موضوع مسافران بین راه با مشکل مواجه کرده است.
سخنگوی شورای شهر اصفهان افزود: تاکسی‌های گردشی با ازدحام در میادین و خیابان‌های شهر، سبب بروز مشکلات ترافیکی می‌شوند. 
وی با تاکید بر هماهنگی بین مجموعه‌های مختلف برای توسعه حمل و نقل عمومی بیان داشت: لازم است اهتمام ویژه‌ای برای رفع این معضل به کار گرفته شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول