اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد:

اختصاص 33 میلیارد تومان به زیرساخت‌های مسکن مهر

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: 33 میلیارد تومان از اعتبارات استانی به زیرساخت‌های مسکن مهر اختصاص می‌یابد.

اختصاص 33 میلیارد تومان به زیرساخت‌های مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سید جعفر حجازی ظهر امروز در هفدهمین نشست شورای مسکن خوزستان با اشاره به اینکه یک سوم اعتبارات آماده‌سازی زیرساخت‌های سهم استان‌هاست،‌ اظهار داشت: برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها 33 میلیارد تومان در اعتبارات استانی پیش‌بینی شده است که از دو هفته پیش ابلاغ شده است.
وی افزود: وزیر نیرو یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های مسکن مهر کشور پیشنهاد داده که رئیس جمهور با پرداخت یک هزار و 200 میلیارد تومان در سه مرحله موافقت کرده است؛ که وزارت نیرو نسبت به آن اعتراض هم کرده است.
رئیس شورای مسکن با تاکید بر اینکه زمان بندی افتتاح واحدهای مسکن مهر تغییر نمی‌کند،‌ افزود: فرمانداران در صورت نیاز باید با کار شبانه روزی این پروژه‌ها را تحت نظر قرار دهند و هیچ بهانه‌ای از آنها پذیرفته نیست؛‌ چرا که این پروژه‌ها تا پیش از سال 91 باید به اتمام برسد.
به گفته وی،‌ پروژه‌هایی که پیشرفت بیشتری داشته باشند با حضور مسئولان کشوری افتتاح می‌شوند.
وی تصریح کرد: بازدیدهای اعضای شورای مسکن از جمله معاون عمرانی،‌ مدیرکل مسکن،‌ مدیران شرکت‌های آب،‌ توزیع برق و گاز از شهرهای مشکل دار از هفته جاری باید به صورت روزانه انجام شود.
حجازی همچنین بر تعیین تکلیف تعاونی‌های غیرفعال تاکید کرد و گفت: تعاون باید تکلیف تعاونی‌های غیرفعال را روشن کند و با وزیر تعاون در رابطه با مشکلات تعاونی‌ها مکاتبه می‌شود.
وی اظهار داشت: با توجه به مشکل شهرداری‌ها در تامین هزینه‌های جاری،‌ برخی امور از جمله آسفالت راه‌های دسترسی به شهرداری‌ها واگذار نشود.
حجازی تاکید کرد: سایر خدمات پروژه‌های مسکن مهر از جمله اماکن تجاری،‌ مدرسه و فضای سبز بلوارهای و فضای سبز عمومی از هم اکنون باید برنامه‌ریزی شود.
وی یکی ازمشکلات پروژه مسکن مهر را کافی نبودن آورده متقاضیان عنوان کرد و افزود: در دزفول متقاضیان 9.5 میلیون تومان آورده داشتند به همین دلیل پیشرفت خوب بوده اما در آبادان متقاضیان آورده کم و در حدود 2.6 میلیون تومان آورده داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول