اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان خبر داد:

اجرای 130 برنامه فرهنگی در دهه ولایت

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان گفت: در دهه ولایت 130 برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و علوم قرآنی در شهرستان درمیان برگزار می‌شود.

اجرای 130 برنامه فرهنگی در دهه ولایت
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد غدیر این شهرستان بصیرت‌افزایی، احیای فرهنگ غدیر در جامعه و حمایت از ولایت را مهم‌ترین اهداف این ستاد برشمرد.
وی تصریح کرد: غدیر در واقع تداوم خط رسالت در جامه ولایت به وسیله امام معصوم است که در زمان غیبت امام معصوم هدایت جامعه بر عهده ولی فقیه جامع‌الشرایط است.
امام جمعه اسدیه با بیان اینکه غدیر آینه تمام نمای اسلام عزیز است، اظهار داشت: بنای اسلام بر پنج پایه خمس، زکات، نماز، حج و ولایت استوار است.
رئیس ستاد غدیر شهرستان درمیان دلدادگی و عشق به ولایت فقیه را ویژگی بارز مرزنشینان غیور درمیان برشمرد و اضافه کرد: امسال در دهه ولایت قریب 130 برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و علوم قرآنی با مضامین برپایی محافل انس و تفسیر قرآن مجید، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و برپایی جشن تکلیف دختران پایه سوم ابتدایی و پسران پایه سوم راهنمایی در سطح شهرستان بر گزار می‌شود.
وی اقتدار و عظمت ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی را نتیجه حرکت مردم ولایی ایران در صراط مستقیم ولایت دانست.
سنجری افزود: غدیر، بزرگداشت مبنای اساسی و استوار اسلام و ثمره نبوت پیامبر اکرم (ص) بوده و از این رو ارادت و محبت به امام علی (ع) در میان همه مسلمانان عمومیت یافته است.
امام جمعه درمیان بیداری اسلامی را نتیجه توجه مسلمانان به فرهنگ غدیر دانست و ادامه داد: بیداری اسلامی و پیروزی‌های عظیم حاصل از آن، نتیجه توجه دوباره مسلمین به مسئله غدیر است و اگر مسلمین از همان ابتدا به مسئله غدیر و امر ولایت توجه می‌کردند این پیروزی‌های عظیم در همان دوران محقق می‌شد و عدالت و آزادی سراسر جهان را فرا می‌گرفت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول