اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه بوشهر:

بوشهر در عرصه ولایتمداری پیشگام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در عرصه ولایتمداری پیشگام بوده و این افتخاری برای مردم بوشهر است.

بوشهر در عرصه ولایتمداری پیشگام است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر کاکی با تجلیل از حضور اقشار مختلف در مراسم استقبال از امام جمعه این بخش اظهار داشت: شهر کاکی یعنی سرزمین سادات، سرزمین برخاسته از عصمت و میراث‌دار خانه پرنور و پر برکت حضرت فاطمه(س) در مدینه است. 
وی افزود: شهر کاکی همواره در معنویت و عشق به ائمه اطهار(ع) سرآمد بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: شهر کاکی مرکز روحانیت، ولایتمداری، محبت به اهل بیت بوده و این مایه افتخار هر بوشهری و هر فرد از شهروندان کاکی است.
وی با تقدیر از حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه سابق کاکی و خانواده وی یادآورشد: پیام‌ها، سخنان و علاقمندی شما مردم به ایشان نشان از این است که وی یک روحانی موفق، دوست داشتنی، ولایتمدار و خدوم برای این منطقه بوده است و به همین دلیل است که از وی تقدیر می‌کنم، امیدوارم خداوند چنین سعادتی را نصیب هر روحانی کند که وقت خداحافظی، مردم این طور از وی تشکر کنند.
صفایی بوشهری تصریح کرد: امیدوارم حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد همچنان که در کاکی موفق بوده در منطقه بسیار مهم عسلویه هم موفق و موید باشد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با آرزوی توفیق برای حجت‌الاسلام محمد محمدی، وی را انسانی اهل قلم و محقق برشمرد و گفت: من از ایشان تقدیر می‌کنم که این مسئولیت را پذیرفتند که در خدمت مردم باشند و از قم رجعت کردند و به کاکی آمدند تا با جدیت تمام، خدمت در حوزه کاری را که رنگ ولایت دارد، انجام دهند.
وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام محمدی انسانی، پر مطالعه، محقق، اهل قلم، اهل بیان و خدمت هستند و امیدواریم با همکاری سپاه، بسیج، روحانیت معزز با نگاه وحدت در سایه ولایت راهی که حجت الاسلام هاشمی طی کرد ایشان نیز با همکاری و هماهنگی طی کند.
صفایی بوشهری افزود: ما هر چه داریم در سایه ولایت است، اول ولایت خداوند، ولایت خاتم الانبیا محمد مصطفی(ص) سپس معصومین و آنگاه ولایت فقیه که اکنون ما از ولایت به رنگ مردمی در تاریخ اسلام از سلاله خدا و نماد اقتدار علوی بهره‌مند هستیم.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: بوشهر، استانی ولایتمدار و نماد تجلی رهروی در راه ولایت به رنگ خداست، به طوری که استان بوشهر در جغرافیای سیاسی ایران مشهور شده است.
وی ادامه داد: استان بوشهر در عرصه ولایت پیشگام بوده و این افتخار برای مردم این استان، سپاه، روحانیت، بسیج و مسئولان است.
صفایی بوشهر تصریح کرد: کاکی دارای پیشینه ولایتمداری است و دارای نشان و همه بزرگی‌هاست و آفتاب ولایتمداری در شهر کاکی هیچگاه غروب نمی‌کند.
در این آیین با تقدیر از خدمات ارزنده حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه سابق کاکی، حجت الاسلام محمد محمدی‌نیا به عنوان امام جمعه جدید کاکی معرفی شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول