اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سمنان:

تبعیت از ولایت‏فقیه محور اصلی مباحث صالحین است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: تبعیت از ولایت‏فقیه محور اصلی مباحث صالحین است و باید به خوبی به آن پرداخته شود.

تبعیت از ولایت‏فقیه محور اصلی مباحث صالحین است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، کارگاه هم‌اندیشی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی سمنان با حضور مسئول تربیت‌ و آموزش سپاه ناحیه سمنان، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان و فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان در این کارگاه با اشاره به اهداف نظام حلقه‌های صالحین گفت: تبعیت از ولایت‏فقیه محور اصلی مباحث صالحین است.
علیرضا محمودی خواستار به کارگیری کلیه امکانات فرهنگی، ‌پرورشی و همکاری و هماهنگی بیشتر با سازمان بسیج شد.
وی هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین را پیشبرد اهداف نظام و تبیین ولایت‌مداری و ولایت‌محوری برشمرد و اظهار داشت: اجرای حلقه‌های صالحین در مدارس زیربنای توسعه تفکر بسیج در رده‌های گوناگون خواهد بود.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان ادامه داد: فرماندهان واحدها برای اجرای مناسب حلقه‌های صالحین در واحدهای بسیج دانش‌آموزی از آمادگی کامل برخوردارند.
همچنین فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه آموزش و پرورش در عرصه‌های تربیتی و پرورشی پیشگام است، افزود: با توجه به ظرفیت عظیم موجود در مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان سمنان، مدارس بهترین مکان برای اجرای نظام حلقه‌های صالحین هستند. 
مسئول نظام شجره طیبه صالحین سپاه استان سمنان نیز با تبیین و تشریح نظام حلقه‌های صالحین و ضرورت تشکیل و اداره آن در واحد‌های بسیج دانش‌آموزی گفت: ‌تبلور ولایت‌پذیری در تک تک افراد جامعه، نشانه رسیدن به اهداف حلقه‌های صالحین است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول