اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

تبعیت از ولایت ادامه راه شهداست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: تبعیت از ولایت فقیه همان ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آنان است.

تبعیت از ولایت ادامه راه شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان دماوند با خانواده شهدا و ایثارگران روستای گرمابسرد اظهار داشت: مایه افتخار ماست که در جمع شما خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران این روستا حاضر هستیم.
وی در این دیدار صمیمی با خانواده معظم شهدا روستای گرمابسرد، با اشاره به جایگاه رفیع خانواده شهدا بیان داشت: بنا به فرمایش حضرت امام (ره) خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.
فرماندار شهرستان دماوند خطاب به خانواده‏های شهدا گفت: شما بهترین سرمایه زندگی‏تان را در راه اعتلای ارزش‏های اسلامی هدیه کردید.
قاسمی‏فرزاد افزود: شهدا در مکتب عشق درس خواندند و معلمی همچون امام خمینی (ره) داشتند که توانست جان‏های عاشق را در مکتب اسلام پرورش دهد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد آن هستیم که رهبری جامعه اسلامی در دستان با کفایت یکی از شاگردان همین مکتب یعنی مقام معظم رهبری قرار دارد.
فرماندار شهرستان دماوند یادآور شد: وظیفه همه ما تابعیت بی‏چون و چرا از معظم‏له است؛ چراکه تبعیت از ولایت فقیه همان ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آنان محسوب می‏شود.
در این دیدار فرماندار شهرستان دماوند با خانواده شهدای گرمابسرد به نام‏های علی حاج‏حسینی، تقی حاج‏آقایی، فرزین کریمی، اسدالله میرزاکریمی، محمد محمدحسینی و جانبازان مبین حسینی، نورمحمد حسینی و یدالله زارعی دیدار کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول