اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهبندان:

دشمن از ولایت‌مداری جوانان هراس دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: امروزه دشمن از ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی نسل جوان و دانش‌آموزان ایران اسلامی در هراس است.

دشمن از ولایت‌مداری جوانان هراس دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمودرضا بخشی دوشنبه‌شب در یادواره شهیدان مرحمت بالازاده، سهام خیام و 13 دانش‌آموز شهید این شهرستان که با حضور کارشناس ارشد مدیریت دفاعی دانشکده علوم و فنون کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروزه مسئولان کشوری و استانی به شهرستانی پا می‌گذارند که شرقی‌ترین شهر کشور، دور از مرکز و محروم است.
وی ادامه داد: اما عشق و ارادت مردمان این شهرستان نسبت به نظام و ولایت هرگز کمرنگ و فراموش نشده و محرومیت و کمبودهای این منطقه در واقع ذره‌ای آنها را از مسیر اسلامی و ولایت فقیه کج نساخته است و حضور جوانان این دیار در دوران دفاع و همیشه در صحنه بودن مردم این سامان در تمامی صحنه‌ها بیانگر این مهم است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان یادواره‌های شهدا را یک تلنگر برای تمامی افراد دانست و تصریح کرد: شهیدان رفتند و راه را برای آیندگان هموار و حرکت درست را به جامعه اسلامی نشان دادند.
بخشی یادآور شد: امروز برگزاری یادواره شهدا در تمامی رده‌های بسیج و در تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی در دستور کار بسیج سپاه نهبندان قرار دارد و امید است با برگزاری این یادواره‌ها علاوه بر ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان نیز سبب احیا و زنده شدن نام و یاد آنها و گسترش فرهنگ‌های اسلامی در جامعه شویم.
وی با اشاره به اینکه شهدا با تقدیم خون خویش عزت، اقتدار و امنیت را به انقلاب و نظام اسلامی هدیه کردند، افزود: شهیدان به عنوان چراغ راه و مسیر تک تک افراد جامعه محسوب می‌شوند و جای دارد برای حرکت درست در مسیر ارزش‌های اسلامی از وصیت‌نامه و سیره شهدا بیشتر الگوبرداری کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان اظهار داشت: ملت به ویژه نسل جوان هرچه بیشتر با شهدا مانوس شوند در حقیقت پای در زندگی صحیح و سعادت‌آمیز گذاشتند و باید بدانند که ادامه دادن راه شهدا تنها به شعار نیست بلکه باید جوانان همانند شهیدان در مسیر اسلام و ولایت به طور عملی گام بردارند.
بخشی هدف و مسیر اصلی شهدا را اسلام و ولایت عنوان کرد و گفت: جامعه امروزی بیشتر از هر زمانی نیازمند این شاخص‌ها و ترویج نهادینه شدن آنها است تا بتواند در برابر توطئه‌های دشمنان مقابله کند.
وی با بیان اینکه امروزه دشمن از ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی نسل جوان و دانش‌آموزان ایران اسلامی در هراس است، تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم خویش به سراغ اعتقادات و فرهنگ‌های اصیل اسلامی آمده و برای ایجاد تفرقه و زدن ضربه به بدنه نظام جایگاه ولایت و فرهنگ‌های نظیر قرآن و نماز محوری را مورد هجمه قرار داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان از نسل جوان و دانش‌آموزان خواست تا خود را به سلاح ایمان مسلح سازند و در راستای تحقق اهداف تعالی و به منظور اعتلای نظام اسلامی همیشه پیرو ائمه(ع) و ولایت‌مدار واقعی باقی بماند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول