اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت گاز فارس خبر داد:

بهره‌مندی 755 روستای فارس از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: 755 روستا در استان فارس از نعمت گاز برخوردار هستند.

بهره‌مندی 755 روستای فارس از نعمت گاز
سعید مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: 755 روستا در استان فارس از نعمت گاز برخوردار هستند و مطالعات 220 روستا نیز انجام شده است که متناسب با بودجه، عملیات اجرایی در آن‌ها انجام می‌شود.
مومنی افزود: امیدواریم بتوانیم تا پایان برنامه پنجم توسعه تمام روستاهای مشمول گازرسانی در این استان را از نعمت گاز برخوردار کنیم.
وی اضافه کرد: استان فارس به عنوان قطب گازی کشور مطرح شده است و دارای منابع گازی و پالایشگاه‌های گازی و خطوط انتقال استراتژیک گاز در کشور است.
مدیرعامل گاز فارس ادامه داد: پنج خط انتقال گاز از جنوب تا شمال این استان وجود دارد و 30 درصد گاز کشور در استان فارس تامین و تولید و بیش از 70 درصد گاز کشور از استان فارس انتقال می‌یابد.
وی همچنین بیان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در سفر اخیر خود به استان کرمانشاه مبنی بر خدمت‌رسانی با کیفیت مطلوب، ما وظیفه داریم در راستای بهره‌مندی مردم به ویژه روستائیان پر تلاش که وظیفه اصلی را در تولید نیازهای اولیه کشور به عهده دارند در استفاده از نعمت گاز را مهیا کنیم.
مومنی در ادامه ابراز داشت: با توجه به منابع عظیم گاز در کشور و تولید کننده دوم جهان در گاز وظیفه داریم در راستای تولید فراورده‌های نفت و گاز و صدور آن تلاش کنیم و از فروش نفت خام بپرهیزیم که در این صورت زودتر به توسعه اقتصادی و رفاه مردم دست می‌یابیم.
این مقام مسئول گاز استان فارس در پایان از تلاش‌های مسئولان مرودشت به خاطر پیگیری مسائل مربوط به پروژه‌های گازرسانی این استان تشکر کرد و افزود: تلاش مسئولان این شهرستان در پیشبرد اهداف اداره کل گاز استان مثمر ثمر بوده و قابل تقدیر است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول