اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

اجرای بیش از ۲۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از 218 کیلومتر شبکه و هفت هزار و 197 فقره انشعاب در شهرستان بوشهر اجرا و نصب شده است.

اجرای بیش از  ۲۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در بوشهر
غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با استقلال شرکت گاز در بوشهر و آغاز به کار این شرکت در مرکز استان، روند گازرسانی به شهرهای مختلف بوشهر تسریع شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: علاوه بر شهر بوشهر در سایر شهرستان‌های استان بوشهر نیز عملیات گازرسانی اجرا شده و در برخی شهرستان‌ها نیز به پایان رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: گازرسانی به شش شهرک صنعتی، یک کارخانه سیمان، کارخانه متانول کاوه و سیراف انرژی نیز هم اکنون در دست اجراست که امیدواریم بزودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.
حسینی به اتصال 13 جایگاه سی.ان.جی در این استان به شبکه سراسری گاز اشاره کرد و افزود: عملیات گازرسانی به هشت جایگاه سی.ان.جی نیز در دست اجراست.
حسینی ادامه داد: هم اینک عملیات گاز رسانی در شهرهای دلوار، دالکی، وحدتیه، شنبه، بردخون، گناوه و امام حسن از توابع این استان اجرایی شده است.
حسینی اظهار داشت: شبکه گازرسانی در شهرستان بوشهر نیز به میزان  188 کیلومتر افزایش می‌یابد و این اقدام نشان از توجه به گازرسانی به شهرهای مختلف استان بوشهر است.
وی خاطرنشان کرد: از این میزان گازرسانی 68 کیلومتر در شهر بوشهر، 68 کیلومتر در عالیشهر و بیش از 52 کیلومتر نیز در پنج روستای احمدی، دویره، چاهکوتاه، قلعه چاهکوتاه و تلشکی اجرا می‌شود.
حسینی گفت: برای اجرای پروژه‌های فوق بالغ بر دو میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه می‌شود که امیدواریم با این میزان اعتبار روند گازرسانی در بوشهر تسریع شود.
وی اظهار داشت: علاوه بر این به زودی دو هزار فقره انشعاب و چهار ساختمان TBS نیز در شهرستان بوشهر نصب و احداث می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول