اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی فقیه در بسیج سپاه ناحیه درمیان:

رسالت دانش‌آموزان حمایت از ولایت است

خبرگزاری فارس: مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه درمیان گفت: در شرایط کنونی مهم‌ترین رسالت دانش‌آموزان حرکت در صراط مستقیم ولایت و حمایت از ولایت فقیه است.

رسالت دانش‌آموزان حمایت از ولایت است
حجت‌الاسلام مجتبی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار داشت: دشمنان همواره در پی آن هستند تا از هر راهی که شده در این کشور انقلابی نفوذ کنند و با برنامه‌ها و توطئه‌های خود جوانان این مملکت را به بیراهه بکشند. 
وی با بیان اینکه توجه به مبانی دینی و اخلاقی دانش‌آموزان را در قبال جنگ نرم دشمن بیمه می‌کند، تصریح کرد: دانش‌آموزان با درک صحیح از جریانات انقلاب و اندیشه‌های بلند مذهبی نقش موثری در پیروزی انقلاب ایفا کردند و آنچه امروز آنها را در مقابل تهدیدات دشمن در جنگ نرم محفوظ داشته و بیمه می‌کند، شناخت همین باورهای دینی است.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه درمیان مسیر حرکت دانش‌آموزان مرزنشین درمیانی را پایبندی به آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدای گرانقدری چون حسین فهمیده، مرحمت والازاده و سهام خیام دانست.
مرادی ادامه داد: پیام خاص شهدا خطاب به کسانی است که اصول و ارزش‌های انقلاب برایشان اهمیت دارد و حرکت آنها اسلامی و انسان‌مدارانه است.
وی از دانش‌آموزان به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی یاد کرد و افزود: فرهنگیان با درایت و بصیرت باید از مدارس مستحکم‌ترین خاکریزها را در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن بسازند.
مسئول نماینده ولی فقیه در بسیج سپاه ناحیه درمیان ادامه داد: یکی از مأموریت‌های ویژه بسیجیان به ویژه دانش‌آموزان بسیجی مبارزه در جنگ نرم فرهنگی با دشمنان است، در جنگ افکار خاکریزهای دشمن و خودی بسیار به هم نزدیک بوده و باید با بصیرت تمام با آنها روبه رو شد.
مرادی اضافه کرد: جنگ نرم مبارزه استکبار با ارزش‌های انقلاب اسلامی، اعتقادها و باورهای دینی مردم است.
وی ابراز داشت: دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی در مقابل با این جنگ وظایف سنگینی بر دوششان است چرا که دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی خوب می‌دانند تا زمانی که بسیج و فرهنگ بسیجی پا برجا باشد نمی‌توانند توطئه‌های خود را عملی کنند.
این مسئول لازمه پیروزی در جنگ نرم را ارتقای بصیرت دانست و یادآور شد: زمانی که دشمنان اسلام و انقلاب با جنگ نرم قصد دارند به اهداف خود برسند و در صدد ضربه زدن به نظام هستند، بسیج باید با راه‌اندازی واحدهای بسیج سازندگی و تقویت پایه‌های علمی به ویژه توسط دانش‌آموزان، کشور را به سوی پیشرفت هدایت کند.
وی اذعان داشت: در زمان جنگ نرم کل کشور خط مقدم به حساب می‌آید و فعالیت‌های بسیج به عنوان یک واحد عمل کننده جنگ نرم محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول