اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ماسال:

سارقان حرفه‌ای ماسال دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری سارقان حرفه‌ای دو دستگاه خودروی تاکسی در این شهرستان خبر داد.

سارقان حرفه‌ای ماسال دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، رحیم مهدی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان در تشریح دستگیری سارقان مذکور اظهار داشت: ماموران انتظامی ماسال در گشت‌های پلیسی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه پژو زرد رنگ روآ 405 مشکوک شده و پلاک خودرو را از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استعلام می‌کنند.
وی افزود: گروه‌های عملیاتی با استعلام پلاک خودرو متوجه می‌شوند که خودرو از شهرستان صومعه‌سرا به سرقت رفته است.
این مسئول ادامه داد: ماموران با متوقف کردن خودرو و دستگیری راننده آن، وی را به مقر انتظامی هدایت و در تحقیقات پلیسی متهم به همدستی با دو نفر دیگر در سرقت خودروها اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه خودروی سرقتی دیگر نیز با توجه به تحقیقات انجام شده از مخفیگاه این متهم  کشف شد، خاطرنشان کرد: همدستان این متهم نیز با انجام عملیات پلیسی دستگیر و تمام متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
مهدی‌زاده پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و نیز کشف انواع مواد مخدر در ماسال را از دیگر اقدام‌های پلیس این شهرستان عنوان کرد.
فرمانده انتظامی ماسال یادآور شد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز با هماهنگی مقام قضایی و تمام توان عملیاتی در سراسر این شهرستان به اجرا در آمد.
وی با اشاره به اینکه در این راستا 11 نفر تهیه و توزیع کننده مواد مخدر، معتاد تابلو و پرخطر دستگیرشدند، اذعان داشت: از متهمان دستگیرشده مقدار 20 گرم ماده مخدر از نوع تریاک، 70 گرم سوخته تریاک، هشت سانت هروئین، 35 سانت شیشه و شش حقه وافور و یک دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره‌ای و 9 جام پایپ کشف و ضبط شده است.
مهدی‌زاده با بیان اینکه تمام متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم این شهرستان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول