اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین خبر داد:

دستگیری 7 سارق و کشف 80 فقره سرقت در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری هفت سارق و کشف 80 فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری 7 سارق و کشف 80 فقره سرقت در قزوین
سلمان امیری امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر قزوین حوالی فلکه میرعماد، خیابان نوروزیان و کوثر، عوامل پلیس به محل‌های مذکور اعزام شدند، با تحقیقات محلی از مالباخته‌‌گان و شهود قضیه و شباهت‌های موجود در سرقت‌های صورت گرفته سرنخ‌هایی به دست آوردند و به فردی مظنون شدند.
وی ادامه داد: متهم به سرقت دارای 15 فقره سابقه سرقت و حدود 23 سال سن دارد که بعد از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت توسط پلیس دستگیر شد که در سرقت‌هایی که از این منازل انجام شده بود مقادیر زیادی طلا به سرقت رفته بود که با دستگیری فرد این طلاجات و اموال این منازل در مخفیگاه وی کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اضافه کرد: متهم به سرقت‌های مذکور به پنج فقره سرقت از منزل اعتراف کرده و هنوز تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
وی با اشاره به کشف 30 فقره سرقت عنوان کرد: فردی با خودروی پراید مرتکب تخلف راهنمایی شده بود که توسط عوامل راهور مورد ظن قرار می‌گیرد و بعد از استعلام، سرقت خودرو محرز شده و وی به آگاهی معرفی می‌شود و در بازجویی به سرقت سه دستگاه پراید و 30 فقره وسایل داخل خودرو در سطح شهر قزوین اعتراف می‌کند.
امیری یادآور شد: متهم به سرقت در اعترافات خود بیان می‌کند که سرقت‌ها را با همدستی دو نفر که یکی از آنها در کرج و دیگری در قزوین است، انجام می‌داده است که دو نفر مذکور نیز توسط پلیس دستگیر شدند و شیوه آنها به این صورت بوده که خودروهای فاقد دزدگیر را شناسایی کرده و شیشه‌ها را باز می‌کردند و سپس اقدام به سرقت می‌کردند و تحقیقات نیز از این دو متهم به سرقت نیز ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: متهم به سرقتی که در ابتدا دستگیر شد و یکی از همدستانش، سابقه سرقت داشتند.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با اشاره به دستگیری سارق خودرو در قزوین اعلام کرد: شخصی با خودروی مسروقه وانت در شهریار دستگیر شد که این خودرو متعلق به استان قزوین بوده که در تحقیقات، وی به سرقت دو دستگاه خودروی وانت نیسان با همدستی دو نفر اعتراف کرد که همدستانش در هشتگرد پس از مدت‌ها تعقیب و مراقبت دستگیر شدند که از آنها دو دستگاه خودروی نیسان کشف شد و این سه متهم به سرقت به 40 فقره سرقت میلگرد در شهر کرج نیز اعتراف کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول