اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر خبر داد:

انهدام باند سارقان وسایل داخل خودرو در شوشتر

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر از متلاشی شدن باند سارقان وسایل داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

انهدام باند سارقان وسایل داخل خودرو در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سرهنگ صادق تاجی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک باند سارقان وسایل داخل خودرو در شهرستان شوشتر پس از بررسی و شناسایی زیاد کشف و متلاشی شده است.
وی با اشاره به تعداد این باند، بیان کرد: این باند شامل دو نفر بوده‌اند که اقدام به سرقت از وسایل داخل خودرو مانند پول و مدارک می‌کرده‌اند که این باند پس از فعالیت‌های بسیار زیاد شناسایی و متلاشی شد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه این پرونده به قسمت‌های بسیار خوبی رسیده‌ایم تاکید کرد: در بررسی‌های اولیه ای این پرونده یک دستگاه پراید از این باند کشف شده است.
تاجی‌پور با اشاره به اینکه این پرونده در مراحل ارجاع است، گفت: این پرونده از نظر نیروی انتظامی تکمیل شده است و به مراجع قضایی ارجاع شده است.
وی همچنین، به متلاشی شدن باند سرقت زیورآلات اطفال شوشتر اشاره کرد و افزود: پس از اعلام مردم به برخی از مراجع در پاسگاه‌های نیروی انتظامی این پرونده در ناحیه انتظامی شهرستان شوشتر تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه این پرونده در نیروی انتظامی شهرستان شوشتر تشکیل و پیگیری شد، افزود: تلاش بسیار زیادی در باره به نتیجه رسیدن این پرونده انجام شده است و در این باره تلاش زیادی شده است.
تاجی‌پور با اشاره به اینکه در این باره عوامل شناسایی شده‌اند، افزود: عوامل این نوع سرقت‌ها شامل پنج نفر بوده که شناسایی و دستگیر شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: این افراد پس از اعتراف به سرقت‌ها و شبیه‌سازی صحنه جرم به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند و پرونده در حال بررسی در دادگستری شهرستان شوشتر است.
وی همچنین تاکید کرد: در ماه‌های گذشته میزان ارتکاب به جرم در شهرستان شوشتر کاهش داشته است و در این باره کاهش چشم‌گیری مشاهده می‌شود.
تاجی‌پور خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با اختلال‌گران نظم و امنیت در شهرستان شوشتر در دستور کار نیروی انتظامی است و در این باره بسیار جدی برخورد می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول