اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس محقق شد؛

دستگیری سارق داخل خودرو در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق داخل خودرو در اسلامشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، محمد گلزاری اظهار داشت: این سارق تاکنون به 19 فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرده است.
وی ادامه داد: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر افزایش سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان اسلامشهر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
این مسئول در ادامه اظهار داشت: مأموران با انجام گشت‌زنی‌های نامحسوس در محدوده وقوع جرم و کنترل سارقان سابقه‌دار در نهایت به فردی که به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن در اطراف خودروهای پارک شده در کنار خیابان بود مظنون شده و پس از دستگیری و بازرسی از وی تعدادی قفل فرمان، انبردست و پیچ گوشتی از وی کشف و ضبط شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق خلوت شهر و در ساعات پایانی روز اعتراف کرده و اذعان داشت که تا کنون 19 مورد سرقت داخل خودرو انجام داده و این تجهیزات را پس از سرقت به مالخرها می‌فروخته است.
به گفته گلزاری تلاش مأموران جهت شناسایی مال‌خران اموال مسروقه ادامه دارد و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول