اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتراف به بیش از 50 فقره سرقت صورت گرفت؛

آغاز محاکمه سارقان موتورسیکلت، احشام و منزل در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع رسیدگی به جرم سرقت در شهر کرمان از آغاز محاکمه باند 3 نفره سارق موتورسیکلت، احشام و منزل خبر داد.

آغاز محاکمه سارقان موتورسیکلت، احشام و منزل در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، علی محیط اظهار داشت: رسیدگی به پرونده این باند سه نفره سارق موتورسیکلت، احشام و منزل که تاکنون به بیش از 50 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: این باند تاکنون به سرقت 100 رأس گوسفند اعتراف کرده و از آنها تعدادی اقلام مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شده است.
رئیس مجتمع رسیدگی به جرم سرقت در شهر کرمان از دستگیری سارق منازل ویلایی اطراف کرمان نیز خبر داد و تصریح کرد: این سارق با شناسایی خانه‌ها و ویلاهای خالی از سکنه اطراف شهر کرمان به سرقت آنها اقدام  می‌کرد که شناسایی و دستگیر شده است.
محیط با اشاره به دستگیری دو سارق آرایشگاه‌های زنانه گفت: این دو زن سارق با ورود به آرایشگاه‌های زنانه در فرصتی از کیف صاحب آرایشگاه یا سایر مشتریان که روی صندلی‌ها و مبل‌ها رها شده بود، سرقت می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: این دو سارق در حین سرقت مشابه در یک آرایشگاه دیگر توسط یکی از مالباختگان شناسایی و هر دو دستگیر شدند که پرونده مفتوح و بررسی‌های بیشتر در این زمینه ادامه دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول