اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان سراب خبر داد:

دستگیری سارق سیم و کابل در سراب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان سراب گفت: سارق حرفه‌ای سیم و کابل در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق سیم و کابل در سراب
محمد خشتگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراب از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل در شهرستان موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: پلیس شهرستان اقدام به تشکیل اکیپ‌های ویژه برای کشف جرم کرد که پس از تحقیقات به عمل آمده و تعامل و رایزنی با سایر شهرستان‌ها سرنخ جدیدی بدست آمده و مشخص شد در تمام سرقت‌های به وقوع پیوسته و شواهد موجود در این شهرستان یک دستگاه خودروی مزدا جزو موارد مشترک در سرقت سیم‌های برق و مخابرات است.
 خشتگر ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده و تنها نقطه ضعف سارق( اجاره مسکن به نام خود) پس از 14 روز تعقیب و مراقبت، شخص سارق به هویت «الف ـ م» را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سراب گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده، نامبرده به کل پرونده‌های سرقت سیم برق و مخابرات از اول سال 90 اعتراف کرده و با توجه به قرائن موجود، وی در سایر شهرستان‌ها نیز فعالیت داشته که به محض اتمام بازجویی این شهرستان، برای تکمیل پرونده سرقت در اختیار سایر شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول