اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه عاشورا:

13 آبان روز تجلی اراده آهنین ملت در راه استکبارستیزی است

خبرگزاری فارس: سپاه عاشورا در بیانیه ای اعلام کرد: 13 آبان روز تجلی اراده آهنین و همت بلند مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در راستای استکبار ستیزی است.

13 آبان روز تجلی اراده آهنین ملت در راه استکبارستیزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سپاه عاشورا امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر دیروز ندای استکبارستیزی فقط از حنجره امت ایران اسلامی به گوش مستکبران دنیا می‌رسید، امروز در سایه خون سرخ شهیدان انقلاب اسلامی این ندا در قالب جریان بیداری اسلامی همچون صاعقه در سرتاسر جهان بر جان استکبار جهانی افتاده است و می‌رود که ریشه این اختاپوس را بسوزاند تا جهان و جهانیان بتواند در سایه آزادی و استقلال به زندگی شرافتمندانه خود ادامه بدهد.
در ادامه بیانیه تصریح شده است: امروز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار که به مرزهای فروپاشی خود نزدیک می‌شود تلاش می‌کند با متهم کردن انقلاب اسلامی به تروریست بتواند از تبدیل شدن ایران اسلامی به الگوی جهانی ممانعت به عمل آورد.
این بیانیه می افزاید: در حالی‌که آزادمردان جهان و تشنگان عدالت و حقیقت به تحقیق دریافته‌اند که جریان تروریسم ریشه در استکبار جهانی دارد، امروز دیگر حنای مبارزه با تروریسم، دموکراسی و حقوق بشر آنها پیش جهانیان رنگی ندارد.
در ادامه این بیانیه اظهار شده است: امروز دنیا به این حقیقت پی برده است که استکبار جهانی در پوشش مبارزه با تروریسم و ایجاد دموکراسی، به دنبال منافع مادی و شیطانی خود در دیگر سرزمین‌ها است و بعد از تأمین و دست یازیدن به مطاع دنیوی، حتی به ایادی و مزدوران خودشان امثال قذافی، حسنی مبارک، صدام و ... رحم نمی‌کنند و این قضیه باید برای دیگر سرسپرده‌های استکبار جهانی درس عبرت باشد که نخواهد بود.
این بیانیه افزوده است:13 آبان امسال نیز همچون سال‌های گذشته، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی دوشادوش امت اسلامی بار دیگر فریاد استکبارسیزی خود را با خلق حماسه باشکوه به گوش مستکبران عالم خواهند رساند و لرزه بر اندام نظام استکبار جهانی خواهند انداخت.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: 13 آبان امسال نیز دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی بار دیگر با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی ) پیمان می‌بندند تا با حضور جدی و فعال در سنگر مدرسه و دانشگاه ضمن مبارزه با جهل و نادانی از مبارزه با استکبار جهانی تا زمانیکه فرهنگ استکبارستیزی در سرتاسر جهان نهادینه نشده است) دست بر ندارند تا شاید زمینه برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیة ا... الاعظم (عج) فراهم شود و جهانیان طعم آزادی و عدالت را بچشند و از دست مظالم قدرت استکبار و فرعونیت رها شوند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول