اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گتوند:

13 آبان نشانه بیداری نسل جوان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گتوند گفت: 13 آبان نشانه بیداری نسل جوان است از روزهای بزرگ برای انقلاب اسلامی است و باید همیشه گرامی داشته شود.

13 آبان نشانه بیداری نسل جوان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سید حسین علوی ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز 13 آبان اظهار داشت: روز 13 آبان از روزهای بزرگ در انقلاب اسلامی به شمار می‌آید و به این دلیل باید این روز همیشه گرامی داشته شود.
وی با اشاره به اهمیت این روز در تاریخ معاصر ایران اسلامی گفت: این روز به دلیل اینکه همه اتفاقاتی که در آن رخ داده است به نوعی با استکبار و آمریکا مبارزه شده است از روزهای سرنوشت ساز ایران اسلامی است.
وی با اشاره به بیداری که در نسل جوان ایران اسلامی وجود دارد، افزود: نسل جوان ایران اسلامی در همیشه تاریخ بیدار و پیشتاز بوده‌اند و به این دلیل روز 13 آبان را رقم زدند.
امام جمعه گتوند تاکید کرد: باید تلاش کنیم رشد همراه با بصیرت برای نسل جوانمان رخ دهد و به این دلیل باید برنامه ریزی دقیقی در امور فرهنگی در دستور کار قرار دهیم.
علوی خاطرنشان کرد: با توجه به نهضت بیداری اسلامی که هم اکنون در دنیا به راه افتاده است  ‌برگزاری مراسم روز 13 آبان باید با شکوه و اهمیت بیشتری برگزار شود.
شهرستان گتوند با جمعیتی بالغ بر 75 هزار نفر در شمال خوزستان و در 24 کیلومتری شهرستان شوشتر واقع است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول