اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق:

13 آبان پیام بیداری نسل امروز انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق گفت: در یوم‌الله 13 آبان امسال پیام بیداری و آگاهی نسل امروز انقلاب به گوش جهانیان خواهد رسید.

13 آبان پیام بیداری نسل امروز انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حسین ندافیان ظهر امروز در جلسه ستاد مراسم بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان بافق با گرامیداشت ایام‌الله 13 آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: حضور باشکوه دانش‌آموزان و دانشجویان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان مایه سربلندی ملت بزرگ ایران و الهام‌بخش بیداری اسلامی در منطقه است.
وی با اشاره به خیزش‌های اسلامی در منطقه و عدالت‌خواهی مظلومان در سراسر جهان به ویژه در کشورهای اروپایی افزود: امسال مراسم راهپیمایی 13 آبان با توجه به اینکه حرکت‌های اسلامی کشورهای منطقه به اوج خود رسیده از حساسیت خاصی برخوردار است و باید این مراسم با شکوه خاص و حضور حماسی دانشجویان و دانش‌آموزان و همه قشرهای مردم برگزار شود.
ندافیان با اشاره به روحیه بالای دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی و فرهنگی دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش نشأت گرفته از همین روحیه است و امروز با تمام وجود از آرمان‌های شهدا و ارزش‌های انقلاب و اسلام به شایستگی دفاع می‌کنند.
ندافیان با اشاره به اینکه 13 آبان بیانگر سه رخداد بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، افزود: سه رخداد تبعید امام راحل در سال 1343، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام به قدری عظیم و مهم بود که حضرت امام (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند.
فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط اما نشانگر بالا بودن بینش سیاسی و تفکر ناب اسلامی آنان بوده است و همین امر سبب شده تا جنبش‌های دانشجویی در طول تاریخ انقلاب تاثیرگذار باشند.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌های شهرستان در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تمام تمهیدات لازم صورت گرفته است.
ندافیان گفت: هم‌سرایی سرود انقلاب توسط  313 دانش‌آموز، برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور توسط دانشجویان، برگزاری ایستگاه نقاشی، معدوم کردن آدمک‌های سران استکبار، انجام حرکات رزمی ورزشی توسط دانش‌آموزان و ... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز 13 آبان در بافق است.
به گزارش فارس، مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در بافق ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از محل ساختمان بسیج واقع در بلوار حضرت امام (ره) آغاز و در مسجد جامع با قرائت قطع‌نامه و شرکت در نماز جمعه به پایان خواهد رسید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول