اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن عید قربان؛

اقدامات فراگیر نظارتی در جنوب کرمان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت‌: اداره کل‌ دامپزشکی جنوب کرمان ‌سال جاری بازرسی‌ها و نظارت‌های بهداشتی دام‌ها در روز عید قربان را در سراسر منطقه به صورت فراگیر اجرا می‌کند.

اقدامات فراگیر نظارتی در جنوب کرمان اجرا می‌شود
علیرضا رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و عید سعید قربان به استناد ماده دو آیین‌نامه بازرسی و معاینه بهداشتی گوشت در کشتارگاه‌های کشور با دستگاه‌های مانند استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری و مراکز بهداشت هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
وی افزود: اقدامات این اداره کل برای حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت دام‌های قربانی و تأمین بهداشت عمومی است.
رجایی از حضور 20 اکیپ نظارت بهداشتی ویژه عید قربان شامل  کارکنان فنی دامپزشکی به همراه مسئولان دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و ناظران ذبح شرعی از ساعت هفت صبح روز عید قربان تا ساعت 13 در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار خبر داد و خاطرنشان کرد: این اکیپ‌ها در اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان و شبکه‌های تابعه سازماندهی می‌شوند.
وی بیان کرد: تمام اکیپ‌های بهداشتی مجهز به تجهیزات فنی و بهداشتی لازم هستند.
رجایی همچنین از هماهنگی‌های صورت گرفته در مورد استقرار اکیپ‌ها در محل‌های از پیش تعیین شده در سطح شهرستان‌ها با ارگان‌های ذیربط خبر داد و گفت: یک نفر از همکاران به عنوان پاسخگویی تلفنی و هماهنگ کننده بین شهروندان و اکیپ‌های عمل کننده در سطح شهر در هر یک از شبکه‌های دامپزشکی مستقر می‌شود.
وی با اعلام ارائه خدمات رایگان بهداشتی، شرعی و بازرسی قبل و بعد از کشتار در کشتارگاه و دیگر اماکن از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ایجاد شبهات شرعی و بهداشتی با شماره 1512 در جیرفت و 03481512 شهرستان‌ها تماس بگیرند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول