اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

تعطیلی اداره دامپزشکی آبپخش هیچ توجیهی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: تعطیلی اداره دامپزشکی آبپخش هیچ توجیهی ندارد.

تعطیلی اداره دامپزشکی آبپخش هیچ توجیهی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهر و بخش آبپخش مسائل و مشکلات فراوانی دارد که شورای اسلامی این شهر تلاش فراوانی در راستای حل این مشکلات دارد.
وی افزود: یکی از مشکلات اساسی شهر آبپخش مشکل مربوط به زمین‌های مسکونی شهر آبپخش است که در دو سال اخیر شورای اسلامی این شهر و مسئولان وقت با جدیت به دنبال رفع این مشکل بوده‌اند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش افزود: از فرماندار این شهرستان می‌خواهیم با تسریع در روند حل این مشکل زمینه احقاق حقوق مردم را فراهم آورد.
رضایی با اشاره به وضعیت جاده‌های خروجی شهر آبپخش ابراز داشت: جاده خروجی آبپخش به سمت سعدآباد و پل کلل به دلیل عرض کم مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورده و تعریض این مسیرها تنها راه‌حل این مشکل است.
این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آبپخش با وجود پیگیری‌های مداوم و رفع احتیاجات درخواستی و وعده‌های راه‌انداری هنوز محقق نشده است و از فرماندار می‌خواهیم رفع این مشکل را در اولویت‌ها قرار دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تاکید کرد: با توجه به جمعیت بالای دانش‌آموزی بخش آبپخش و میزان فارغ‌التحصیلان مقطع متوسطه و هنرستان‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای، استقرار مراکز آموزش عالی در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.
رضایی گفت: اداره دامپزشکی بخش آبپخش تعطیل شده و تمام امکانات و نیروهای انسانی آن به بخش سعدآباد منتقل شده است که متاسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است و در واقع تعطیلی این اداره هیچ توجیهی ندارد.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: شورای اسلامی شهر آبپخش همواره تلاش خود را برای حمایت از ورزش و تربیت‌بدنی در شهر آبپخش انجام داده است و از تمام امکانات برای بهبود وضعیت ورزش در شهر آبپخش بهره‌ جسته‌ایم.
رضایی اظهار داشت: تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان خواسته تمام هیئات و رشته‌های ورزشی است که در ملاقات‌های مکرر با اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبپخش این مسئله مطرح شده و ما نیز خواستار تحقق این مهم هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول